AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Etter å ha blitt «bra» fra anoreksi så ble jeg overvektig, og nå har jeg fått Wegovy fra legen for å gå ned i vekt. Hvor lett er det å falle tilbake til gamle mønster tror dere? Anonymkode: 5b519...857 0 Siter
frosken Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Etter å ha blitt «bra» fra anoreksi så ble jeg overvektig, og nå har jeg fått Wegovy fra legen for å gå ned i vekt. Hvor lett er det å falle tilbake til gamle mønster tror dere? Anonymkode: 5b519...857 Håper at legen som har skrevet ut Wegovy da vil følge deg opp tett. Det er betydelig risiko for å tilbakefall av svært restriktiv spiseatferd. 0 Siter
Glitter Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden Viktig å være bevisst på det i hvertfall, og ikke tillate seg å spise bare mindre og mindre, men holde seg til en fornuftig fart på vektnedgangen. Jeg slet med spiseforstyrrelse før, men ble ikke så tynn at det var anoreksi. Uansett så var det alt jeg tenkte og fokuserte på. Jeg har blitt bra, men overvektig pga medisiner og holder nå på å gå ned i vekt. Det som er viktig for meg er å holde på rutiner og ikke bli redd for mat. Men innimellom kan det være litt vanskelig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.