Gå til innhold

Tidligere anoreksi, nå overvekt og wegovy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha blitt «bra» fra anoreksi så ble jeg overvektig, og nå har jeg fått Wegovy fra legen for å gå ned i vekt. Hvor lett er det å falle tilbake til gamle mønster tror dere? 

Anonymkode: 5b519...857

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Etter å ha blitt «bra» fra anoreksi så ble jeg overvektig, og nå har jeg fått Wegovy fra legen for å gå ned i vekt. Hvor lett er det å falle tilbake til gamle mønster tror dere? 

Anonymkode: 5b519...857

Håper at legen som har skrevet ut Wegovy da vil følge deg opp tett. Det er betydelig risiko for å tilbakefall av svært restriktiv spiseatferd. 

Skrevet

Viktig å være bevisst på det i hvertfall, og ikke tillate seg å spise bare mindre og mindre, men holde seg til en fornuftig fart på vektnedgangen. 

Jeg slet med spiseforstyrrelse før, men ble ikke så tynn at det var anoreksi. Uansett så var det alt jeg tenkte og fokuserte på. Jeg har blitt bra, men overvektig pga medisiner og holder nå på å gå ned i vekt. Det som er viktig for meg er å holde på rutiner og ikke bli redd for mat. Men innimellom kan det være litt vanskelig. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...