AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg føler jeg ikke hadde hatt slike problemer om jeg hadde følt meg elsket, ivaretatt og trygg. Men det er vanskelig, søvn. Anonymkode: 9ee8e...eb9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg føler jeg ikke hadde hatt slike problemer om jeg hadde følt meg elsket, ivaretatt og trygg. Men det er vanskelig, søvn. Anonymkode: 9ee8e...eb9 Er du deprimert? Bruker du sovemedisin? Anonymkode: 0a8c3...748 0 Siter
Vendi Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg føler jeg ikke hadde hatt slike problemer om jeg hadde følt meg elsket, ivaretatt og trygg. Men det er vanskelig, søvn. Anonymkode: 9ee8e...eb9 Noen kan ha nytte av vektdyne. Har det ikke selv, men ser for meg at man på en måte kan føle seg trygg når man kjenner en slik tyngde omslutte seg. Noen sier de sover godt med en slik dyne. 1 Siter
Everybody Skrevet 1 minutt siden Skrevet 1 minutt siden Vektdyne hjelper litt faktisk. Ikke placebo. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.