Krisebærblomsten Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar (endret) Bonnie Blue er gravid🧸Ifølge henne selv skjer det etter en periode der hun har hatt ubeskyttet sex med flere hundre menn. Hvem er er far til barne? Det blir en del farskap tester føre en finner den rette gravøren. Hun virker ikke noe særlig glad. Endret 24. februar av Krisebærblomsten 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar Æsj, hun er bare ekkel.. Anonymkode: 058cd...30d 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 24. februar Forfatter Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Æsj, hun er bare ekkel.. Anonymkode: 058cd...30d Ja, hun er faktisk det. 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar Krisebærblomsten skrev (19 minutter siden): Bonnie Blue er gravid🧸Ifølge henne selv skjer det etter en periode der hun har hatt ubeskyttet sex med flere hundre menn. Hvem er er far til barne? Det blir en del farskap tester føre en finner den rette gravøren. Hun virker ikke noe særlig glad. Det blir det sikkert festlig for barnet å få vite om noen år... 1 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 24. februar Forfatter Skrevet 24. februar (endret) Lillemus skrev (23 minutter siden): Det blir det sikkert festlig for barnet å få vite om noen år... Fra 1 - 100 hvem er far min mamma🥴 Endret 24. februar av Krisebærblomsten 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun er grisete. Anonymkode: d0b2f...b92 Det er de 100000 mennene som står i kø for henne! Jævla griser! Anonymkode: 9cc1b...1eb 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er de 100000 mennene som står i kø for henne! Jævla griser! Anonymkode: 9cc1b...1eb Men hun er ikke det, som frivillig ligger med 1000 menn på ett døgn? Anonymkode: d0b2f...b92 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Men hun er ikke det, som frivillig ligger med 1000 menn på ett døgn? Anonymkode: d0b2f...b92 Det må bli veldig mye sperm, usj. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar stjernestøv skrev (28 minutter siden): Det må bli veldig mye sperm, usj. Hun krevde kondom. Men etterpå måtte hun bruke isomslag på vaginaen. Anonymkode: d0b2f...b92 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hun krevde kondom. Men etterpå måtte hun bruke isomslag på vaginaen. Anonymkode: d0b2f...b92 Uff ja det er jo forståelig, at det er mulig. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar stjernestøv skrev (1 time siden): Det må bli veldig mye sperm, usj. Jeg tviler på det. 1000 menn på 24 timer = 41 menn i timen og jeg regner med hun måtte ha både matpauser og dopauser underveis, så det er jo ikke mange sekundene pr. mann. Det ble vel mer "stikk den inn og to jokk og så nestemann!" Jeg skjønner ikke at de klarer å få den opp under slike omstendigheter engang. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar Lillemus skrev (1 minutt siden): Jeg tviler på det. 1000 menn på 24 timer = 41 menn i timen og jeg regner med hun måtte ha både matpauser og dopauser underveis, så det er jo ikke mange sekundene pr. mann. Det ble vel mer "stikk den inn og to jokk og så nestemann!" Jeg skjønner ikke at de klarer å få den opp under slike omstendigheter engang. Ok men ekkelt uansett, forstår ikke at hun klarer det hvis det ikke er noe tull? 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar stjernestøv skrev (1 minutt siden): Ok men ekkelt uansett, forstår ikke at hun klarer det hvis det ikke er noe tull? Det virker jo ikke som om det er tull, men om jeg husker rett så sto det vel i media at hun angret etterpå og at det ble tøffere enn hun hadde tenkt - eller noe sånt. Hun må ha problemer i hodet, tenker jeg da. Og hva er stasen med å stå der og være mann nummer 732 som skal stikke tissen inn i henne!? Yuk. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar Lillemus skrev (Akkurat nå): Det virker jo ikke som om det er tull, men om jeg husker rett så sto det vel i media at hun angret etterpå og at det ble tøffere enn hun hadde tenkt - eller noe sånt. Hun må ha problemer i hodet, tenker jeg da. Og hva er stasen med å stå der og være mann nummer 732 som skal stikke tissen inn i henne!? Yuk. Ok, forstår at hun angret på det ja og forstår ikke vitsen med det, må ha blitt tøft for henne det der ja. Uff ja, rare mannfolk og det der. 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 25. februar Forfatter Skrevet 25. februar stjernestøv skrev (1 time siden): Ok, forstår at hun angret på det ja og forstår ikke vitsen med det, må ha blitt tøft for henne det der ja. Uff ja, rare mannfolk og det der. Noen ekte manne griser🤭 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 25. februar Forfatter Skrevet 25. februar Det kan umulig være bra for klok høna med så mye sex på en dag🤭 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar Krisebærblomsten skrev (7 minutter siden): Noen ekte manne griser🤭 Uff ja... 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar Krisebærblomsten skrev (41 minutter siden): Noen ekte manne griser🤭 Ja og ikke minst en supergross kvinnegris. 1 Siter
psykedeliker Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar Lillemus skrev (3 timer siden): Og hva er stasen med å stå der og være mann nummer 732 som skal stikke tissen inn i henne!? Stasen er akkurat dét, å være et nummer i rekken. Slutt å være så fordomfulle mot annerledestenkende nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.