AnonymBruker Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar Oppgi kjønn og alder. Anonymkode: 6a744...4d2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar Kvinne, 44. Ca 25 stk. Anonymkode: 10dfa...ebd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar og du vil vite det fordi? er dette et forum for modenhet som passer 15 åringer eller? Anonymkode: 0c71e...beb 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): og du vil vite det fordi? er dette et forum for modenhet som passer 15 åringer eller? Anonymkode: 0c71e...beb Og legg merke til at han ikke svarte selv. Hehe Anonymkode: 1a280...149 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og legg merke til at han ikke svarte selv. Hehe Anonymkode: 1a280...149 som vanlig! vi skal tømme ut vårt innerste til folk som ikke sier et ord. består kun snart av forumundersøkelser denne siden her. Anonymkode: 0c71e...beb 2 Siter
Everybody Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar Er man et bedre menneske jo fler man har hatt sex med? 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. februar Skrevet 26. februar Dorthe skrev (8 timer siden): He he, er det noen over 18 som teller det? Jeg er over 18 og har ikke hatt flere enn at jeg kan telle dem. 😉 Men legger ikke ut her hvor mange det dreier seg om allikevel. 2 Siter
Glitter Skrevet 26. februar Skrevet 26. februar Det er ikke noe jeg ser noe poeng i å dele med noen. 0 Siter
nachnoo Skrevet 26. februar Skrevet 26. februar Dorthe skrev (13 timer siden): He he, er det noen over 18 som teller det? Det finnes dem som fører statistikk på alt 🙂 0 Siter
Ekstra Skrevet 26. februar Skrevet 26. februar Husker en jeg kjente for mange år siden som inviterte alle kompisene på et eller annet da han hadde rundet 100, tydelig stolt. Ekstremt harry, spør du meg. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 26. februar Skrevet 26. februar En forsiktig beregning ut fra manus tilsier at jeg nå skal ha hatt minimum 1664 sexpartnere. 0 Siter
Grendel Skrevet 27. februar Skrevet 27. februar Jeg skrev det i feil tråd, men det er langt fra så mange at jeg må "holde telling". Men samme det, tenker jeg. 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 27. februar Skrevet 27. februar Grendel skrev (8 timer siden): Jeg skrev det i feil tråd, men det er langt fra så mange at jeg må "holde telling". Men samme det, tenker jeg. Godt du ikke er en fettoter 🤭 0 Siter
Grendel Skrevet 27. februar Skrevet 27. februar Krisebærblomsten skrev (40 minutter siden): Godt du ikke er en fettoter 🤭 DET er jeg ikke😅 0 Siter
ISW Skrevet 27. februar Skrevet 27. februar Krisebærblomsten skrev (3 timer siden): Godt du ikke er en fettoter 🤭 Sikker på at du ikke er nordlending? 🤭 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. februar Skrevet 28. februar Everybody skrev (14 timer siden): Er det bra å ha hatt sex med mange? Noen ser på det som status. 0 Siter
Grendel Skrevet 28. februar Skrevet 28. februar Everybody skrev (15 timer siden): Er det bra å ha hatt sex med mange? Man kan vel si at det er en slags "achievement" for menn siden kvinner har visse standarder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.