AnonymBruker Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar Slik som i Canada? Jeg har prøvd det. Ekkel rus. Men mulig det virker forskjellig fra person til person. Jeg er for legalisering, da jeg mener det ikke er farligere enn alkohol. Anonymkode: 1e98d...32e 0 Siter
emilie321 Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar Har sett mange nok i rusutløst psykose til at jeg vil at det skal bli lovlig 0 Siter
psykedeliker Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar Måten cannabis ble kriminalisert i utgangspunktet var ikke i tråd med det vi i dag regner for demokratiske prosesser. emilie321 skrev (6 minutter siden): Har sett mange nok i rusutløst psykose til at jeg vil at det skal bli lovlig "Rusutløst psykose" er jo en grei unnskyldning for å la være å undersøke andre mulige årsakssammenhenger. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Nei. Anonymkode: 78e19...a77 Hvorfor ikke? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. februar Skrevet 26. februar Nei, det er en pest og en plage for oss andre. Det stinker når man går ute, det siver inn på soverommet mitt og ødelegger søvnen, lungene til røykerne tar skade, røykerne blir tiltaksløse, unge med en hjerne som ikke er ferdig utviklet kan skades av cannabis +++ Når det endelig er blitt bedre i forhold til å bli utsatt for passiv røyking av sigaretter er det hinsides at man skal bli utsatt for passiv røyking av cannabis Anonymkode: cd6b2...6b1 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. februar Skrevet 26. februar (endret) emilie321 skrev (9 timer siden): Har sett mange nok i rusutløst psykose til at jeg vil at det skal bli lovlig Her henger jeg ikke med, vil det ikke bli flere i rusutløst psykose dersom det blir legalisert? Endret 26. februar av Lillemus 0 Siter
Glitter Skrevet 26. februar Skrevet 26. februar Nei synes ikke det. Rusutløst psykose forekommer hos en del meg selv inkludert. Ser ikke hvorfor flere rusmidler skal være lovlig. 0 Siter
emilie321 Skrevet 26. februar Skrevet 26. februar Lillemus skrev (2 timer siden): Her henger jeg ikke med, vil det ikke bli flere i rusutløst psykose dersom det blir legalisert? Jo og derfor er jeg imot at det skal bli legalisert. Skrev det nok litt dumt 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. februar Skrevet 26. februar emilie321 skrev (1 minutt siden): Jo og derfor er jeg imot at det skal bli legalisert. Skrev det nok litt dumt Ser nå at svaret ditt kan tolkes begge veier, men godt å høre at ikke vil det skal bli lovlig. 1 Siter
emilie321 Skrevet 26. februar Skrevet 26. februar Lillemus skrev (8 minutter siden): Ser nå at svaret ditt kan tolkes begge veier, men godt å høre at ikke vil det skal bli lovlig. Mange jobber for at tobakk skal bli forbudt og da synes ikke jeg at det henger på greip at en skal legalisere noe form for narkotika. 1 Siter
psykedeliker Skrevet 26. februar Skrevet 26. februar emilie321 skrev (1 time siden): Jo og derfor er jeg imot at det skal bli legalisert. Hvordan kan du være så sikker på dette? 0 Siter
psykedeliker Skrevet 26. februar Skrevet 26. februar emilie321 skrev (1 time siden): Mange jobber for at tobakk skal bli forbudt og da synes ikke jeg at det henger på greip at en skal legalisere noe form for narkotika. I et liberalt samfunn er det lov å gjøre ukloke valg. Men greit å vite hva du egentlig står for. 0 Siter
Glitter Skrevet 26. februar Skrevet 26. februar nachnoo skrev (5 minutter siden): Nei, absolutt ikke. Hva er ditt perspektiv på hvorfor ikke? Jeg tenker det utløser psykisk sykdom hos for mange og at det derfor bør være ulovlig. Pluss at mange går over til sterkere rus etter hvert. Det gjorde jeg. 1 Siter
psykedeliker Skrevet 26. februar Skrevet 26. februar Glitter skrev (1 time siden): Jeg tenker det utløser psykisk sykdom hos for mange og at det derfor bør være ulovlig. Hvor mange da? Statistikkene for dette korrigeres ikke i ettertid for alle de tilfellene der det senere er påvist at det lå andre årsaker og sammenhenger til grunn. 0 Siter
Glitter Skrevet 26. februar Skrevet 26. februar psykedeliker skrev (Akkurat nå): Hvor mange da? Statistikkene for dette korrigeres ikke i ettertid for alle de tilfellene der det senere er påvist at det lå andre årsaker og sammenhenger til grunn. Det vet jeg ikke dessverre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.