Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er fornøyd med uka og har fått til 3 økter, selv om den ene ble kort. Begynte å blø litt neseblod og da måtte jeg avslutte økta.  

Mandag : Treningssenteret i 40min. Rodde i 20min (3250m) og styrke i 20min.

Torsdag : Treningssenteret i 90min. Rodde i 20min (3450m), styrke i 55min og 5min uttøying.

Lørdag : Treningssenteret i 75min. Rodde i 20min (3417m), styrke i 50min og 5min uttøying.

Sist jeg trente med PTen, så greide jeg 65kg med trapbaren, men beste jeg har løftet alene, er 47,5kg. Har vært litt irritert på meg selv pga at jeg ikke greide å løfte mer alene, men på lørdag greide jeg 60kg uten at PTen pushet meg. Fornøyd med det.    Målet mitt er å ro lengre etterhvert og samtidig ha full styrkeøkt.  

Hvordan har uka gått for dere andre 

Videoannonse
Annonse
påskelilje
Skrevet
emilie321 skrev (1 time siden):

Er fornøyd med uka og har fått til 3 økter, selv om den ene ble kort. Begynte å blø litt neseblod og da måtte jeg avslutte økta.  

Mandag : Treningssenteret i 40min. Rodde i 20min (3250m) og styrke i 20min.

Torsdag : Treningssenteret i 90min. Rodde i 20min (3450m), styrke i 55min og 5min uttøying.

Lørdag : Treningssenteret i 75min. Rodde i 20min (3417m), styrke i 50min og 5min uttøying.

Sist jeg trente med PTen, så greide jeg 65kg med trapbaren, men beste jeg har løftet alene, er 47,5kg. Har vært litt irritert på meg selv pga at jeg ikke greide å løfte mer alene, men på lørdag greide jeg 60kg uten at PTen pushet meg. Fornøyd med det.    Målet mitt er å ro lengre etterhvert og samtidig ha full styrkeøkt.  

Hvordan har uka gått for dere andre 

Du har virkelig fremgang! Så gøy!

Jeg har vært bortreist med jobben i helga, så uka ble slik:

Mandag: Skitur alene etter jobb; 10,5 km

Tirsdag: liten gåtur med ei venninne, en halvtime 

Onsdag (fridag): Skitur sammen med sønnen; 11,9 km - fryktelig glatt i løypa etter mildvær og regn 😵😵😵

Torsdag: Styrketrening på treningssenteret.  Hadde så mye å tenke på, klarte ikke å konsentrere meg skikkelig,  så holdt bare på i 35 min

Lørdag og søndag: Jobbet med fysisk krevende tung jobb i 5-6 timer lørdag og det samme søndag. Ikke direkte trening, men mye bevegelse og også ståing på hardt golv. 

Skrevet
påskelilje skrev (20 minutter siden):

Du har virkelig fremgang! Så gøy!

Jeg har vært bortreist med jobben i helga, så uka ble slik:

Mandag: Skitur alene etter jobb; 10,5 km

Tirsdag: liten gåtur med ei venninne, en halvtime 

Onsdag (fridag): Skitur sammen med sønnen; 11,9 km - fryktelig glatt i løypa etter mildvær og regn 😵😵😵

Torsdag: Styrketrening på treningssenteret.  Hadde så mye å tenke på, klarte ikke å konsentrere meg skikkelig,  så holdt bare på i 35 min

Lørdag og søndag: Jobbet med fysisk krevende tung jobb i 5-6 timer lørdag og det samme søndag. Ikke direkte trening, men mye bevegelse og også ståing på hardt golv. 

Ja, har framgang nå og det er fint for jeg synes det har stagnert en stund. Har lenge vært så innmari sliten, nesten utmattet. Har hatt endel symptomer og plutselig så jeg sammenhengen. Fikk fastlegen til å ta blodprøver og da viste det seg mine antagelser var riktige, lå for lavt med både jern og natrium. Ikke mye, men er tydeligvis var på sånne ting. (Har hatt dette flere ganger)  Så etter 3 uker med jern og farris, så er formen endel bedre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...