Gå til innhold

Hva smerte har lært meg.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes en dybde i meg som bare smerte kan åpne opp for. Det finnes styrke i meg som bare press kan vekke. Det finnes sannheter som bare sønderknusthet kan bringe til overflaten.  Dette har jeg opplevd med smerte og har lært meg å utvikle meg til et sterkere og friskere menneske i dag. Dere som ser på psykisk smerte som svakhet, dere tar feil. Psykisk smerte er noe bare de sterkeste kan oppleve å leve med. Jeg omfavner faktisk psykisk smerte fordi jeg vokser og modnes av den. Jeg viker ikke fra den men lar den skylle gjennom meg og gjøre sitt verk i meg positivt. 

Anonymkode: c4c41...d27

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det finnes en dybde i meg som bare smerte kan åpne opp for. Det finnes styrke i meg som bare press kan vekke. Det finnes sannheter som bare sønderknusthet kan bringe til overflaten.  Dette har jeg opplevd med smerte og har lært meg å utvikle meg til et sterkere og friskere menneske i dag. Dere som ser på psykisk smerte som svakhet, dere tar feil. Psykisk smerte er noe bare de sterkeste kan oppleve å leve med. Jeg omfavner faktisk psykisk smerte fordi jeg vokser og modnes av den. Jeg viker ikke fra den men lar den skylle gjennom meg og gjøre sitt verk i meg positivt. 

Visste dere at det er deler av karakteren våres som ikke kan vokse i komfort? Det er følelseslivet vårt. Vekst skjer sjelden i fredlighet. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Visste dere at det er deler av karakteren våres som ikke kan vokse i komfort? Det er følelseslivet vårt. Vekst skjer sjelden i fredlighet. 

Sannheten er at de sterkeste delene av deg ble født i øyeblikket du ikke ba om det. Øyeblikkene du strakte deg, presset deg og tvang deg til å møte de delene av deg selv, du ikke visste var skjøre. Når noen såret deg, knuste det ikke bare hjertet ditt. Det avslørte stedene der styrken din fortsatt var underutviklet. Kanskje du innså du var for avhengig av bekreftelser, at din indentitet var for avhengig av folks godkjenning. Kanskje dine følelser ble lett rystet, og selvtilitten din ble raskt kollapset. Disse svakhetene dine var ikke åpenbarte for deg før smerten kom og berørte dem. Men du må tillatte dem fordi du trenger stryken for å bli sterkere. 

Skrevet

Er det bot dette her eller

Anonymkode: a5be7...9ca

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det bot dette her eller

Anonymkode: a5be7...9ca

Bot? 

Skrevet

Du vokser ikke når du lever i komfort, vet du hvorfor? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...