Gå til innhold

Staten og det helvetes skattemaset

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva
Skrevet

Hvorfor kan ikke skatten bare være jevn i stedet for 1000 sånne «mindre skatt nå», skattefritt da, men det er egentlig ikke skattefritt, du betaler mer skatt for å kompensere. Den jævla staten skal jo sikre seg alt. Bare hold det jevnt, blir bare rot med alt sånn. 

Leser også historier fra folk på nav som får utbetalt for mye. Sier de fra selv tar nav tilbake alle pengene. Hvorfor i helvete får ikke vedkommende rabatt for noe de har gjort feil? 

Hvis enkeltmennesker selv gjør feil så løper rentene, man må fikse problemet på dagen. Men staten kan få et teknisk problem og ikke mulighet til å ordne ting. Nei da er det ingenting som skjer.

Og så er det så mange sånne latterlige folk. «Hvorfor skal du ha penger du ikke har krav på?» Hvorfor ikke? sier jeg ;) De skulle vel bare hatt det selv. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du nevne èn ting du synes er positivt i livet?

UtakknemligDiva
Skrevet
Vhanja skrev (3 timer siden):

Kan du nevne èn ting du synes er positivt i livet?

At jeg kan spise uten å telle kalorier. At jeg ikke legger på meg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...