UtakknemligDiva Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Hvorfor kan ikke skatten bare være jevn i stedet for 1000 sånne «mindre skatt nå», skattefritt da, men det er egentlig ikke skattefritt, du betaler mer skatt for å kompensere. Den jævla staten skal jo sikre seg alt. Bare hold det jevnt, blir bare rot med alt sånn. Leser også historier fra folk på nav som får utbetalt for mye. Sier de fra selv tar nav tilbake alle pengene. Hvorfor i helvete får ikke vedkommende rabatt for noe de har gjort feil? Hvis enkeltmennesker selv gjør feil så løper rentene, man må fikse problemet på dagen. Men staten kan få et teknisk problem og ikke mulighet til å ordne ting. Nei da er det ingenting som skjer. Og så er det så mange sånne latterlige folk. «Hvorfor skal du ha penger du ikke har krav på?» Hvorfor ikke? sier jeg De skulle vel bare hatt det selv. 0 Siter
Vhanja Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Kan du nevne èn ting du synes er positivt i livet? 4 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 13 timer siden Forfatter Skrevet 13 timer siden Vhanja skrev (3 timer siden): Kan du nevne èn ting du synes er positivt i livet? At jeg kan spise uten å telle kalorier. At jeg ikke legger på meg 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.