AnonymBruker Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars Slutta på DPS tidlig i februar. behandlingstime var i starten av januar. Hvorfor står d på HelseNorge i henvisning behandling pågår. Lure om jeg r i systemet fordi de tenker jeg kommer tilbake eller om d er noe anna merkelig på gang? Anonymkode: fc46c...f8d 0 Siter
krøll9 Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars For meg har det gått 2 måneder siden DPS avslutning. Har ingen epikrise og bryr meg ikke. Det er et tilbakelagt kapittel. Egentlig helt ok at fastlege fornyer resepter basert på mine uttalelser og ikke epikrise, da jeg vet behandler ville gitt annen anbefaling. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars krøll9 skrev (10 minutter siden): For meg har det gått 2 måneder siden DPS avslutning. Har ingen epikrise og bryr meg ikke. Det er et tilbakelagt kapittel. Egentlig helt ok at fastlege fornyer resepter basert på mine uttalelser og ikke epikrise, da jeg vet behandler ville gitt annen anbefaling. Så snålt. Jeg fikk min epikrise innen en uke fra siste time. Behandleren min var veldig nøye og strukturert da. Anonymkode: dd747...306 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.