AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Hva gjør dere for å holde ut? Jeg har ikke behandler. Jeg har gått tur og tatt Sobril. Det er dessverre ennå lenge igjen av dagen og det gjør så vondt å leve. Anonymkode: 166be...3e9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17 minutter siden Skrevet 17 minutter siden Ingen?🙌 Anonymkode: 166be...3e9 0 Siter
Marye Skrevet 12 minutter siden Skrevet 12 minutter siden medisin var det eneste som hjalp meg... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12 minutter siden Skrevet 12 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva gjør dere for å holde ut? Jeg har ikke behandler. Jeg har gått tur og tatt Sobril. Det er dessverre ennå lenge igjen av dagen og det gjør så vondt å leve. Anonymkode: 166be...3e9 Jeg ser på true crime og spiser. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 minutter siden Skrevet 9 minutter siden Marye skrev (2 minutter siden): medisin var det eneste som hjalp meg... Jeg har dessverre ikke funnet en god kombinasjon av medisiner enda. Bra at det hjalp deg! Anonymkode: 166be...3e9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8 minutter siden Skrevet 8 minutter siden stjernestøv skrev (2 minutter siden): Jeg ser på true crime og spiser. Jeg spiser, dessverre, også. Har det som en del av min mestringsstrategi. Har resultert i overvekt. Anonymkode: 166be...3e9 0 Siter
Marye Skrevet 7 minutter siden Skrevet 7 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har dessverre ikke funnet en god kombinasjon av medisiner enda. Bra at det hjalp deg! Anonymkode: 166be...3e9 jeg var innlagt i 2 år mens vi prøvde ulike medisiner, traff til slutt... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 minutt siden Skrevet 1 minutt siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg spiser, dessverre, også. Har det som en del av min mestringsstrategi. Har resultert i overvekt. Anonymkode: 166be...3e9 Ja det er en trøst men ikke bra, vekten går bare oppover. Det er frustrerende. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.