Gå til innhold

Dere andre som er syke/dårlige med depresjon og angst

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør dere for å holde ut? Jeg har ikke behandler. Jeg har gått tur og tatt Sobril. Det er dessverre ennå lenge igjen av dagen og det gjør så vondt å leve.

Anonymkode: 166be...3e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva gjør dere for å holde ut? Jeg har ikke behandler. Jeg har gått tur og tatt Sobril. Det er dessverre ennå lenge igjen av dagen og det gjør så vondt å leve.

Jeg ser på true crime og spiser. 

Skrevet
Marye skrev (2 minutter siden):

medisin var det eneste som hjalp meg...

Jeg har dessverre ikke funnet en god kombinasjon av medisiner enda. Bra at det hjalp deg!

Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Jeg ser på true crime og spiser. 

Jeg spiser, dessverre, også. Har det som en del av min mestringsstrategi. Har resultert i overvekt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har dessverre ikke funnet en god kombinasjon av medisiner enda. Bra at det hjalp deg!

jeg var innlagt i 2 år mens vi prøvde ulike medisiner, traff til slutt...

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg spiser, dessverre, også. Har det som en del av min mestringsstrategi. Har resultert i overvekt.

Ja det er en trøst men ikke bra, vekten går bare oppover. Det er frustrerende. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...