AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden I sta da jeg var inne på siden dukket det opp et svart symbol nederst i venstre hjørne som så ut som et kamera. Jeg rakk ikke å se så mye på det siden det liksom var i øyekroken bare i det jeg skulle legge fra meg telefonen. Men det så ut som et kamerasymbol. Tror hele greia var over på ett eller to sekunder. Eller blir jeg overvåket nå? Fra andre kilder? Anonymkode: ae9ca...067 0 Siter
Admin Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Det har ikke vært noen oppgraderinger av forumet den siste tiden. Det er heller ingen funksjoner i programvaren som bruker kamera. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Admin skrev (29 minutter siden): Det har ikke vært noen oppgraderinger av forumet den siste tiden. Det er heller ingen funksjoner i programvaren som bruker kamera. Ok, da er det ikke forumet. Spurte ChatGPT om det, og den sa at om jeg blir filmet eller avlyttet (generelt), så vil det lyse en grønn lampe øverst. Og det gjør det ikke. Så aner ikke hva det var. Anonymkode: ae9ca...067 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.