Gå til innhold

Har forumet fått en ny funksjon?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I sta da jeg var inne på siden dukket det opp et svart symbol nederst i venstre hjørne som så ut som et kamera. Jeg rakk ikke å se så mye på det siden det liksom var i øyekroken bare i det jeg skulle legge fra meg telefonen. Men det så ut som et kamerasymbol. Tror hele greia var over på ett eller to sekunder. Eller blir jeg overvåket nå? Fra andre kilder? 

Anonymkode: ae9ca...067

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har ikke vært noen oppgraderinger av forumet den siste tiden. Det er heller ingen funksjoner i programvaren som bruker kamera.

Krisebærblomsten
Skrevet

Forumet skulle hatt en app🙂 

AnonymBruker
Skrevet
Admin skrev (29 minutter siden):

Det har ikke vært noen oppgraderinger av forumet den siste tiden. Det er heller ingen funksjoner i programvaren som bruker kamera.

Ok, da er det ikke forumet. Spurte ChatGPT om det, og den sa at om jeg blir filmet eller avlyttet (generelt), så vil det lyse en grønn lampe øverst. Og det gjør det ikke. Så aner ikke hva det var. 

Anonymkode: ae9ca...067

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...