Worrisome_plenty Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars stjernestøv skrev (Akkurat nå): Har du klagd på det der i ettertid? Du burde jo fått erstatning. Nei har ikke klar over det og nå er det foreldet. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Worrisome_plenty skrev (Akkurat nå): Nei har ikke klar over det og nå er det foreldet. Åja så det blir foreldet ja, det er synd. Hadde jeg faen meg ikke funnet meg i, syke syke folk som gjorde dette mot deg. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars 16 hours ago, Glitter said: Ok. Men man må jo snakke med advokat også. Jeg ble oppringt av advokat i forbindelse med møte i KK en gang for noen år siden. Ja hvis du vil ha advokat men man må jo ikke ha advokat. Det tar uansett ikke lang tid så det handler om hvor viktig det er for deg å komme av tvangen. Anonymkode: 18039...519 0 Siter
Glitter Skrevet 15. mars Forfatter Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja hvis du vil ha advokat men man må jo ikke ha advokat. Det tar uansett ikke lang tid så det handler om hvor viktig det er for deg å komme av tvangen. Anonymkode: 18039...519 Jeg ble ringt av advokat sist gang. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.