Gå til innhold

Husker du mye fra barndommen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker lite, synes jeg. Det jeg husker ser jeg i bilder.

Anonymkode: 067d1...6f0

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Husker lite men noe men husker lite av resten av livet og, har alltid fått høre husker du ikke det? Nei jeg husker ikke. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Husker noe, men som du sier så er det i form av "bilder" eller "film" jeg ser i hodet mitt. :) Husker f.eks. at da vi flyttet fra 1. til 3. etg i samme leiegård så satt jeg i sengen min (jeg var 2-3 år) da to karer bar den opp trappene og jeg holdt en eller annen leke i hånden. 

Skrevet

Jeg husker veldig mange bruddstykker og følelser fra tidlig barndom. Og fra senere, selvsagt. Pussig at jeg husker mye mer enn storesøsken.

Skrevet

Kan dere huske om dere ble møtt på følelser og fikk bekreftelse?  Jeg husker veldig likt av slikt, men jeg kan huske kjærlighet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...