AnonymBruker Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars morsan skrev (2 timer siden): Ja..? Usikker på hva du spør om Jeg husker ikke selv, i bilder, noen interaksjon mellom meg og mine foreldre. Så jeg bare lurte på hvordan du husker forholdet mellom deg og dine foreldre. Anonymkode: 067d1...6f0 0 Siter
Sakura Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars (endret) Krisebærblomsten skrev (19 timer siden): Jeg husker lite fra min barndom ble mye mobbet i skolen. Husker jeg hadde en god oppvekst hjemme verdens beste mamma🙂vokste opp med dyr og musikk. Endret 14. mars av Krisebærblomsten 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Krisebærblomsten skrev (20 minutter siden): Husker jeg hadde en god oppvekst hjemme verdens beste mamma🙂vokste opp med dyr og musikk. Så fint å høre🙌 Anonymkode: 067d1...6f0 0 Siter
morsan Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg husker ikke selv, i bilder, noen interaksjon mellom meg og mine foreldre. Så jeg bare lurte på hvordan du husker forholdet mellom deg og dine foreldre. Anonymkode: 067d1...6f0 Ja, jeg husker også mye om mine foreldre, mer fra jo eldre jeg var 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.