Glitter Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Jeg får apodorm for å sove bedre. Blir man helt utslått av den? Hangover? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Glitter skrev (16 minutter siden): Jeg får apodorm for å sove bedre. Blir man helt utslått av den? Hangover? Det står på nett at den kan gi hangover-effekt pga lang halveringstid. Anonymkode: 867e0...f85 0 Siter
ISW Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Apodorm/Mogadon/nitrazepam er den klassiske "sovemedisinen" som store deler av landets pensjonister brukte på 80-tallet. Den har lang halveringstid, så den hjelper godt mot avbrutt søvn og tidlig oppvåkning. Men den kan gi en del hangover. Etter at innsovningsmedisinene (f.eks. Imovane og Stilnoct) kom, har bruken gått vesentlig ned. 1 Siter
Glitter Skrevet 13. mars Forfatter Skrevet 13. mars ISW skrev (1 minutt siden): Apodorm/Mogadon/nitrazepam er den klassiske "sovemedisinen" som store deler av landets pensjonister brukte på 80-tallet. Den har lang halveringstid, så den hjelper godt mot avbrutt søvn og tidlig oppvåkning. Men den kan gi en del hangover. Etter at innsovningsmedisinene (f.eks. Imovane og Stilnoct) kom, har bruken gått vesentlig ned. Okei. Det er avbrutt søvn og tidlig oppvåkning jeg sliter med. 0 Siter
ISW Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Glitter skrev (12 minutter siden): Okei. Det er avbrutt søvn og tidlig oppvåkning jeg sliter med. Hvis jeg skulle bruke et benzopreparat for søvn, så er det nok den jeg ville brukt med den problemstillingen. Du trenger å få hvilt godt nå. 1 Siter
Glitter Skrevet 13. mars Forfatter Skrevet 13. mars Marye skrev (6 minutter siden): Apodorm funket bra for meg Så bra. 0 Siter
Glitter Skrevet 13. mars Forfatter Skrevet 13. mars Worrisome_plenty skrev (Akkurat nå): Jeg sov godt på den. Ok det er bra. Jeg trenger å sove for stemmer og press fra universet blir verre når jeg sover dårlig. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Kunne tenk meg å prøvd det hvis man får sove hele natten men hvis det er likt vival virker det vel ikke på meg, har aldri sovnet av det. 0 Siter
Glitter Skrevet 14. mars Forfatter Skrevet 14. mars Ble litt skuffet av effekten. Våknet mange ganger i natt og 0515 klarte jeg ikke mer og stod opp. Trodde den skulle slå meg mer ut. Fikk 5 mg. Kanskje det er en liten dose. 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Glitter skrev (1 time siden): Ble litt skuffet av effekten. Våknet mange ganger i natt og 0515 klarte jeg ikke mer og stod opp. Trodde den skulle slå meg mer ut. Fikk 5 mg. Kanskje det er en liten dose. Jeg tror jeg tok 10mg da jeg fikk den. 0 Siter
Glitter Skrevet 14. mars Forfatter Skrevet 14. mars Worrisome_plenty skrev (6 minutter siden): Jeg tror jeg tok 10mg da jeg fikk den. Ok. Kanskje jeg må ha større dose. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Glitter skrev (2 timer siden): Ble litt skuffet av effekten. Våknet mange ganger i natt og 0515 klarte jeg ikke mer og stod opp. Trodde den skulle slå meg mer ut. Fikk 5 mg. Kanskje det er en liten dose. Hva annet kan man vente hvis det er likt vival? Du tåler jo det godt. Noen sovner av en vival. 0 Siter
Glitter Skrevet 14. mars Forfatter Skrevet 14. mars stjernestøv skrev (6 minutter siden): Hva annet kan man vente hvis det er likt vival? Du tåler jo det godt. Noen sovner av en vival. Ja du har sikkert rett i det. Jeg bare trodde Apodorm var en sterk medisin som ville slå meg ut. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Glitter skrev (2 minutter siden): Ja du har sikkert rett i det. Jeg bare trodde Apodorm var en sterk medisin som ville slå meg ut. Da er det vel ikke det, man skulle fått tak i noe som slo en helt ut så man sov hele natten. Vet ikke hva det kan være, har prøvd en del uten at det har hjulpet. En psykiater burde jo vite om noe. 0 Siter
Glitter Skrevet 14. mars Forfatter Skrevet 14. mars stjernestøv skrev (23 minutter siden): Da er det vel ikke det, man skulle fått tak i noe som slo en helt ut så man sov hele natten. Vet ikke hva det kan være, har prøvd en del uten at det har hjulpet. En psykiater burde jo vite om noe. Ja..Jeg vil ikke bruke Quetiapine. Får angst av den og økt matlyst. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Glitter skrev (18 minutter siden): Ja..Jeg vil ikke bruke Quetiapine. Får angst av den og økt matlyst. Ok, jeg får veldig søtsug av den men har brukt den i mange år, får du angst av den? Det er rart, jeg fikk hjertesmell på 300 mg. Men nå tar jeg jo imovane og vival og da når jeg legger meg og får en ro over meg, ser alltid frem til det. 0 Siter
Glitter Skrevet 14. mars Forfatter Skrevet 14. mars stjernestøv skrev (2 timer siden): Ok, jeg får veldig søtsug av den men har brukt den i mange år, får du angst av den? Det er rart, jeg fikk hjertesmell på 300 mg. Men nå tar jeg jo imovane og vival og da når jeg legger meg og får en ro over meg, ser alltid frem til det. Ja etter 1,5 års bruk fikk jeg plutselig angst av den. Gav seg med en gang jeg sluttet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.