stjernestøv Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Glitter skrev (1 minutt siden): Ja etter 1,5 års bruk fikk jeg plutselig angst av den. Gav seg med en gang jeg sluttet. Å kjedelig det da. 0 Siter
Ut_på_tur Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars Har hatt god effekt av apodorm i perioder, men har måttet ta 10mg. Har også da brukt 200mg seroquel i tillegg for søvn. Det er jo ganske store doser for en på litt over 50kg, men i perioder har søvn vært helt krise. Apodorm har jeg stort sett fått mens jeg har vært innlagt, men brukt det litt hjemme også. Lykke til, håper du får sove bedre snart! 0 Siter
Glitter Skrevet 15. mars Forfatter Skrevet 15. mars Ut_på_tur skrev (3 minutter siden): Har hatt god effekt av apodorm i perioder, men har måttet ta 10mg. Har også da brukt 200mg seroquel i tillegg for søvn. Det er jo ganske store doser for en på litt over 50kg, men i perioder har søvn vært helt krise. Apodorm har jeg stort sett fått mens jeg har vært innlagt, men brukt det litt hjemme også. Lykke til, håper du får sove bedre snart! Okei. Bra det funket for deg. Takk håper jeg også. 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars Glitter skrev (På 13.3.2026 den 13.47): Jeg får apodorm for å sove bedre. Blir man helt utslått av den? Hangover? For rundt 20 års tid siden brukte jeg den i en periode fast og i nyere tid brukte jeg 2,5-5 mg ved behov. Jeg merket tydelig at virkningen varierte mye om jeg var fysisk/psykisk urolig og aktivert eller klarte å slappe mer av. For min del gjelder det så godt som alt av medisiner jeg har brukt/bruker mot søvn. 0 Siter
Glitter Skrevet 15. mars Forfatter Skrevet 15. mars Eva Sofie skrev (18 minutter siden): For rundt 20 års tid siden brukte jeg den i en periode fast og i nyere tid brukte jeg 2,5-5 mg ved behov. Jeg merket tydelig at virkningen varierte mye om jeg var fysisk/psykisk urolig og aktivert eller klarte å slappe mer av. For min del gjelder det så godt som alt av medisiner jeg har brukt/bruker mot søvn. Ok. Jeg er ganske stresset og har en del angst så er vel derfor. 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars Jeg fikk også kraftig angst av seroquel. Men jeg gikk på en megadose. 0 Siter
Glitter Skrevet 16. mars Forfatter Skrevet 16. mars Worrisome_plenty skrev (10 timer siden): Jeg fikk også kraftig angst av seroquel. Men jeg gikk på en megadose. Hadde ikke angst da jeg gikk på høy dose, men fikk det etter et panikkanfall rett etter å ha tatt det. Etter det fikk jeg angst og hallusinasjoner 20 min etter inntak hver kveld. Tok en stund før jeg skjønte sammenhengen. 0 Siter
Glitter Skrevet 16. mars Forfatter Skrevet 16. mars Har sovet litt bedre i natt, men så var jeg ganske sliten da. 1 Siter
munchin Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars Glitter skrev (2 timer siden): Har sovet litt bedre i natt, men så var jeg ganske sliten da. Så fint å høre! Skal du prate med lege i dag? 0 Siter
Glitter Skrevet 16. mars Forfatter Skrevet 16. mars munchin skrev (15 minutter siden): Så fint å høre! Skal du prate med lege i dag? Ja, men vet ikke når. Er spent på det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.