AnonymBruker Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Jeg gjør ikke. Vil ikke gå i tskjorte og shorts/kjole. Anonymkode: d4f7a...d05 0 Siter
Sakura Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Jeg reiser ikke så ofte til syden hadde ikke brydd meg om overvekt kropp er kropp. 0 Siter
Sakura Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg gjør ikke. Vil ikke gå i tskjorte og shorts/kjole. Anonymkode: d4f7a...d05 Ingen som kjenner deg syden slipp deg løs🤭 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Krisebærblomsten skrev (5 minutter siden): Jeg reiser ikke så ofte til syden hadde ikke brydd meg om overvekt kropp er kropp. Jeg har et veldig anstrengt forhold til min egen kropp. Skammer meg veldig. Anonymkode: d4f7a...d05 0 Siter
Sakura Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har et veldig anstrengt forhold til min egen kropp. Skammer meg veldig. Anonymkode: d4f7a...d05 Det hadde jeg og som ung ikke lett forstår deg. Hadde aldri i mitt liv solt meg topp løs i syden. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Krisebærblomsten skrev (33 minutter siden): Det hadde jeg og som ung ikke lett forstår deg. Hadde aldri i mitt liv solt meg topp løs i syden. Jeg var slank som ung, nå er jeg over 40😅 Anonymkode: d4f7a...d05 0 Siter
Fru2020 Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Jeg har fedme. Reiser på sydentur og straber rundt i bikini og solkjoler. Har jobbet mye med meg selv for å klare det uten å bry meg. Nå går det helt fint. 5 Siter
Sakura Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg var slank som ung, nå er jeg over 40😅 Anonymkode: d4f7a...d05 Jeg og slank som ung ikke i dag. 0 Siter
emilie321 Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Fru2020 skrev (1 time siden): Jeg har fedme. Reiser på sydentur og straber rundt i bikini og solkjoler. Har jobbet mye med meg selv for å klare det uten å bry meg. Nå går det helt fint. Jeg er også kraftig overvektig og drar også av og til på sydentur. Går ikke i bikini da, men badedrakt og shorts/t-skjorter. Føler på vekta da, men lar ikke den stoppe meg. 5 Siter
Glitter Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Har ikke råd til syden, men ville dratt dit. Tror jeg hadde brukt badedrakt. Har 33 i bmi så har for mye ja. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Det gjorde jeg ikke. Ikke med BMI 42 og ikke med BMI 19. Jeg sliter nok når temperaturen når +25 og fikk massivt sjokk da jeg (normalvektig på det tidspunktet) var på min eneste sydentur. Anonymkode: 1dcc1...cc2 1 Siter
stjernestøv Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Reiser ikke til syden men det er ikke overvekt som gjør det men psyken. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Drar aldri på ferie Anonymkode: 6db61...344 Pga økonomi? Anonymkode: d4f7a...d05 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Marye skrev (6 minutter siden): Ja hva er problemet? Stor skam pga stor og ekkel kropp er problemet. Anonymkode: d4f7a...d05 0 Siter
Marye Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Stor skam pga stor og ekkel kropp er problemet. Anonymkode: d4f7a...d05 Kroppen min er fin selv om en kalkulator sier jeg er litt overvektig 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Marye skrev (1 minutt siden): Kroppen min er fin selv om en kalkulator sier jeg er litt overvektig Jeg er ikke bare litt overvektig, men svært. Anonymkode: d4f7a...d05 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars 1 hour ago, AnonymBruker said: Pga økonomi? Anonymkode: d4f7a...d05 Nei. Ferie er bare stress og mas. Anonymkode: 6db61...344 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.