AnonymBruker Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Marye skrev (1 minutt siden): Alle er vi forskjellige, ingen burde skamme seg Jeg mener ikke at andre burde skamme seg, kun med. Anonymkode: d4f7a...d05 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Marye skrev (2 minutter siden): Alle er vi forskjellige, ingen burde skamme seg Det har du rett i, ingen burde bry seg om andre sine kropper og det er ikke noe vi bør tenke på. 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Jeg har aldri hatt ett pass. Ikke som tynn og ikke som tykk. Er ikke interessert i å sitte i ett trangt flysete i en trang kabin for å oppleve trykkende varme på strender noen sted i verden. Jeg bor i stor- Oslo og har ennå ikke sett operaen🤪 2 Siter
Sakura Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei. Ferie er bare stress og mas. Anonymkode: 6db61...344 Jeg kan bli fort lei etter 2-3 dager i syden. Ofte for varmt for soling. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.