Grendel Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars Krisebærblomsten skrev (På 14.3.2026 den 15.05): Hvor finner dere avater? På Internettet. Stjålet fra Looney Tunes. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars Grendel skrev (2 timer siden): Sant nok. Du er liten og du er kvinne. *hehe* Nicket har sin historie og det her ingenting med kjønn å gjøre. Men ja, det har betydd noe for meg da jeg fikk tilnavnet av en jeg kjente en gang, men av flere grunner ble det aldri noe mellom oss, men har har fremdeles et lite rom i hjertet mitt, han er en veldig fin fyr. ❤️ 1 Siter
hattifnattus Skrevet fredag kl 09:31 Skrevet fredag kl 09:31 Jeg har spilt Zelda siden min far kom hjem med en Nintendo 64 en gang på nittitallet, så da jeg spilte gjennom det nyeste så fant jeg et bilde derfra som jeg kunne ha her. 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Jeg har Roger fra american dad. En animert serie som er min favoritt. Roger er en alien som er veldig morsom og gal. Ler meg fillete av han. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.