emilie321 Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Hei! Har dere problemer med nettsiden? Sliter med å få logget meg inn. Når jeg trykker på siden, så kommer det ofte opp rare nettsider opp, så jeg ikke får trykket meg inn på Dol. Og innimellom kommer det bare opp siden med psykiatri. Greier vanligvis da å komme meg videre. Og plutselig så er nettsiden slik den pleier. Et eller annet er feil, men vet ikke om det er min telefon eller Dols nettside. 0 Siter
Admin Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars Vi har ikke noe problemer med siden nei. Går du direkte inn på siden og så blir videresendt, eller søker du den opp? 0 Siter
emilie321 Skrevet 15. mars Forfatter Skrevet 15. mars Admin skrev (35 minutter siden): Vi har ikke noe problemer med siden nei. Går du direkte inn på siden og så blir videresendt, eller søker du den opp? Søker den opp, men det har vært bra i kveld. Det var til tider umulig å komme til dol og det var slik i 3 dager 0 Siter
Admin Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars emilie321 skrev (15 timer siden): Søker den opp, men det har vært bra i kveld. Det var til tider umulig å komme til dol og det var slik i 3 dager Hmm, ble litt nysgjerrig her. Var det slik at du søkte det opp, men lenken på google sendte deg til andre sider? Om det skjer igjen, kunne du tatt ett skjermbilde? Google har gjort om sine algoritmer og søkemåter etter at de innførte AI, så jeg er usikker på om dette kan være årsaken. 0 Siter
emilie321 Skrevet 16. mars Forfatter Skrevet 16. mars Admin skrev (1 time siden): Hmm, ble litt nysgjerrig her. Var det slik at du søkte det opp, men lenken på google sendte deg til andre sider? Om det skjer igjen, kunne du tatt ett skjermbilde? Google har gjort om sine algoritmer og søkemåter etter at de innførte AI, så jeg er usikker på om dette kan være årsaken. Ja, lenken på google sender meg andre steder. Nå har den igjen vært sånn og kommer meg bare inn på psykiatri. Derfra må jeg trykke meg fram til hovedsiden. Men kvinneguiden har jeg ikke hatt problemer med. 0 Siter
Admin Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars Greier du å ta ett skjermbilde av google søket? Det er mulig google ikke vil sende trafikk til hovedsiden og gir deg derfor andre lenker til andre steder som også passer overens med ordene doktor online. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.