Gå til innhold

HOMOFOBI!!!!!!!! Hjelp meg dere.


Lillelurven

Anbefalte innlegg

Jeg trenger hjelp! Innspill til videre diskusjon i heimen!

sambo har et alvorlig problem, han nekter meg å invitere en kamerat o gkjæresten hans på besøk. Da drar han, sier han. Jeg står på mitt.

Gjør vel ikke noe at de er homo!! Dessuten, det er så lenge siden jeg har sett han, og jeg har ennå ikke fått hilst på kjæresten. Jeg hadde virkelig gleda meg, men nå ser det ut for at det blir en krangel av dimensjoner. Noen gode råd for å kurere en stut av en samboer?

Hvor langt hadde du latt krangelen gå? Det ender vel med at sambo drar. han er virkelig veeeeldig bastant og provosert over dette. Jeg også!!

Jo, jeg visste han var ømfintlig mht. homser, men dette overgår alle mine bange anelser!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Basseluska

Ja, da lar du ham for helvete dra da! Sånne folk provoserer meg, som dømmer andre på den måten.

Har tre kamerater som er homofile (2 av de er kjærester med hverandre og en er singel), og de er pokker meg de koseligste guttene jeg kjenner! Ingen av mine heterofile guttevenner er så opptatt av andres ve og vel som disse homofile kameratene mine.

Nei, om gubben din drar av gårde en tur mens de er på besøk hos deg, så la ham det. Det er han som driter seg ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da lar du ham for helvete dra da! Sånne folk provoserer meg, som dømmer andre på den måten.

Har tre kamerater som er homofile (2 av de er kjærester med hverandre og en er singel), og de er pokker meg de koseligste guttene jeg kjenner! Ingen av mine heterofile guttevenner er så opptatt av andres ve og vel som disse homofile kameratene mine.

Nei, om gubben din drar av gårde en tur mens de er på besøk hos deg, så la ham det. Det er han som driter seg ut!

Støttes 100 %!

Hadde gubben min vært homofob, hadde jeg fylt huset på trass med homser hver eneste dag. :o>

Heldigvis er han fullstendig avslappet til homser, hadde han ikke vært det, hadde vi nok aldri gifta oss, for jeg har så mange homser i vennekretsen min, og de jeg ville ikke ha vært foruten. :o)

Det er antagelig bare en måte å kurere homofobi på, og det er å bli kjent med homser - da finner man fort ut at det er helt vanlige ufarlige mennesker.

Uvitenhet derimot, DET er farlig det!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da lar du ham for helvete dra da! Sånne folk provoserer meg, som dømmer andre på den måten.

Har tre kamerater som er homofile (2 av de er kjærester med hverandre og en er singel), og de er pokker meg de koseligste guttene jeg kjenner! Ingen av mine heterofile guttevenner er så opptatt av andres ve og vel som disse homofile kameratene mine.

Nei, om gubben din drar av gårde en tur mens de er på besøk hos deg, så la ham det. Det er han som driter seg ut!

Ja, hadde det bare vært så enkelt. Han truer? med å dra for godt han, *rødme* flaut å være sammen med en så hjernedød person....

Han gjør nok ikke alvor av det, og kommer sikkert tilbake. Det bare føles så jævla unødvendig med alt dette oppstyret, bare fordi en av mine venner har en annen legning. Det er virkelig trist at han er slik. Og som deg, provoseres jeg så til de grader, at jeg nok lar meg hisse veeldig opp i diskusjonen.

Men, jeg står på mitt. Ingenting skal få hindre meg i å ha besøk av mine venner!!

Tom. min gamle mor elsker denne kameraten min, og hun tror det er en sykdom å være homo:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde det bare vært så enkelt. Han truer? med å dra for godt han, *rødme* flaut å være sammen med en så hjernedød person....

Han gjør nok ikke alvor av det, og kommer sikkert tilbake. Det bare føles så jævla unødvendig med alt dette oppstyret, bare fordi en av mine venner har en annen legning. Det er virkelig trist at han er slik. Og som deg, provoseres jeg så til de grader, at jeg nok lar meg hisse veeldig opp i diskusjonen.

Men, jeg står på mitt. Ingenting skal få hindre meg i å ha besøk av mine venner!!

Tom. min gamle mor elsker denne kameraten min, og hun tror det er en sykdom å være homo:-)

Du slette tid for en fyr.... Invitèr dem du og se om du kan se hæla på'n når han går sin vei *s*. Du tror nok ikke på dette sprøytet du heller, men det er vel det eneste han har å true med tenker jeg. Det er stor innbilskhet i å tro at enhver homse er ute etter rumpa ens, men selvtillit er jo oftest en god ting *ler*.

Hvis du gir etter for de holdningene og bryter kontakten med venner etter hvem de ligger med, har du åpnet for noe skummelt. Da får hans lumre holdninger bestemme og det er ikke sikkert dette er den eneste gangen han kommer til å prøve seg på å true. Ikke la ham få det som han vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, denne kampen hadde eg tatt.

Ja, jeg bretter armene opp. :-)

Må bare roe meg såpass ned at jeg klarer holde meg selv på et anstendig nivå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

Ja, jeg bretter armene opp. :-)

Må bare roe meg såpass ned at jeg klarer holde meg selv på et anstendig nivå!

Går det an å halde homofilien utanom diskusjonen tru, det er jo trass alt hans problem at han er homofob. Kanskje konsentrere skytset kring at han vil bestemme kven av dine vener som skal få lov å kome på besøk? Det er jo faktisk ille nok. At homofobi er ein ytterst usympatisk eigenskap kjem sjølvsagt i tillegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig er jeg veldig lite tolerant med mennesker som din samboer. Jeg likestiller homofobe mennesker med rasister, og for å være det må man være veldig uintelligent.

Så jeg hadde kastet den idioten på dør og heller vært mer kresen neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet?

Om han tar seg en tur ut mens du har besøk av venner han ikke liker, kan da ikke være noen stor sak.

Typen min tar seg ofte en tur ut når jeg har enkelte støyende venninner på besøk. Vi gjør ikke noe stort nummer av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg oppdaget tidlig i forholdet til gubben at han hadde slike barnslige, idiotiske fordommer så hadde jeg droppet ham rimelig kjapt! Men det er vel neppe aktuelt for deg nå. :o)

Uansett - jeg hadde invitert venn m/kjæreste og latt sambisen seile sin egen sjø den helga. Så får han se at du faktisk mener alvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hvis han truer med å gå for godt, så la han gå. At han ikke liker alle dine venner er vel greit. Alle kan ikke like alle.

Men at han NEKTER deg å få besøk av venner, er verre!

Det burde du ikke akseptert.

Min egen erfaring med homofobe kjærester ligener på din. Jeg har en nær slekting som er lesbisk. Og min daværende kjæreste kunne ikke tåle det. Han gav klart beskjed om at hun alene gikk an (fordi hun ikke oppførte seg homofilt, ifølge han), men den dagen hun fikk kjæreste kunne hun ikke få komme på besøk til oss.

Da måtte eventuelt kjæresten hennes sitte ute i bilen og vente, mens min slektning var inne på besøk. Han kunne ikke ha begge inne i huset tilfelle de fant på å "oppføre seg lesbiskt" i sofaen hans.

Det sier seg selv at jeg ikke kunne være sammen med en fyr som hadde det synet på sine medmennsker og som ikke aksepterte mine venner og slektninger, så han fikk løpepass.

Sånt tøys skal man ikke finne seg i, verken fra samboere eller andre.

Patetisk med mannfolk som er så homofobe at de tørr ikke tørke seg i rævva fodi de er redd de skal like det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hvis han truer med å gå for godt, så la han gå. At han ikke liker alle dine venner er vel greit. Alle kan ikke like alle.

Men at han NEKTER deg å få besøk av venner, er verre!

Det burde du ikke akseptert.

Min egen erfaring med homofobe kjærester ligener på din. Jeg har en nær slekting som er lesbisk. Og min daværende kjæreste kunne ikke tåle det. Han gav klart beskjed om at hun alene gikk an (fordi hun ikke oppførte seg homofilt, ifølge han), men den dagen hun fikk kjæreste kunne hun ikke få komme på besøk til oss.

Da måtte eventuelt kjæresten hennes sitte ute i bilen og vente, mens min slektning var inne på besøk. Han kunne ikke ha begge inne i huset tilfelle de fant på å "oppføre seg lesbiskt" i sofaen hans.

Det sier seg selv at jeg ikke kunne være sammen med en fyr som hadde det synet på sine medmennsker og som ikke aksepterte mine venner og slektninger, så han fikk løpepass.

Sånt tøys skal man ikke finne seg i, verken fra samboere eller andre.

Patetisk med mannfolk som er så homofobe at de tørr ikke tørke seg i rævva fodi de er redd de skal like det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, hvis han truer med å gå for godt, så la han gå. At han ikke liker alle dine venner er vel greit. Alle kan ikke like alle.

Men at han NEKTER deg å få besøk av venner, er verre!

Det burde du ikke akseptert.

Min egen erfaring med homofobe kjærester ligener på din. Jeg har en nær slekting som er lesbisk. Og min daværende kjæreste kunne ikke tåle det.

Han gav klar beskjed om at hun alene gikk an (fordi hun ikke oppførte seg homofilt, ifølge han), men den dagen hun fikk kjæreste kunne hun ikke få komme på besøk til oss.

Da måtte eventuelt kjæresten hennes sitte ute i bilen og vente, mens min slektning var inne på besøk. Han kunne ikke ha begge inne i huset tilfelle de fant på å "oppføre seg lesbiskt" i sofaen hans.

Det sier seg selv at jeg ikke kunne være sammen med en fyr som hadde det synet på sine medmennsker og som ikke aksepterte mine venner og slektninger, så han fikk løpepass.

Sånt tøys skal man ikke finne seg i, verken fra samboere eller andre.

Patetisk med mannfolk som er så homofobe at de tørr ikke tørke seg i rævva fodi de er redd de skal like det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hvis han truer med å gå for godt, så la han gå. At han ikke liker alle dine venner er vel greit. Alle kan ikke like alle.

Men at han NEKTER deg å få besøk av venner, er verre!

Det burde du ikke akseptert.

Min egen erfaring med homofobe kjærester ligener på din. Jeg har en nær slekting som er lesbisk. Og min daværende kjæreste kunne ikke tåle det. Han gav klart beskjed om at hun alene gikk an (fordi hun ikke oppførte seg homofilt, ifølge han), men den dagen hun fikk kjæreste kunne hun ikke få komme på besøk til oss.

Da måtte eventuelt kjæresten hennes sitte ute i bilen og vente, mens min slektning var inne på besøk. Han kunne ikke ha begge inne i huset tilfelle de fant på å "oppføre seg lesbiskt" i sofaen hans.

Det sier seg selv at jeg ikke kunne være sammen med en fyr som hadde det synet på sine medmennsker og som ikke aksepterte mine venner og slektninger, så han fikk løpepass.

Sånt tøys skal man ikke finne seg i, verken fra samboere eller andre.

Patetisk med mannfolk som er så homofobe at de tørr ikke tørke seg i rævva fodi de er redd de skal like det...

"Patetisk med mannfolk som er så homofobe at de tørr ikke tørke seg i rævva fodi de er redd de skal like det..."

*LOL*

Uhygienisk er det og !

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hvis han truer med å gå for godt, så la han gå. At han ikke liker alle dine venner er vel greit. Alle kan ikke like alle.

Men at han NEKTER deg å få besøk av venner, er verre!

Det burde du ikke akseptert.

Min egen erfaring med homofobe kjærester ligener på din. Jeg har en nær slekting som er lesbisk. Og min daværende kjæreste kunne ikke tåle det. Han gav klart beskjed om at hun alene gikk an (fordi hun ikke oppførte seg homofilt, ifølge han), men den dagen hun fikk kjæreste kunne hun ikke få komme på besøk til oss.

Da måtte eventuelt kjæresten hennes sitte ute i bilen og vente, mens min slektning var inne på besøk. Han kunne ikke ha begge inne i huset tilfelle de fant på å "oppføre seg lesbiskt" i sofaen hans.

Det sier seg selv at jeg ikke kunne være sammen med en fyr som hadde det synet på sine medmennsker og som ikke aksepterte mine venner og slektninger, så han fikk løpepass.

Sånt tøys skal man ikke finne seg i, verken fra samboere eller andre.

Patetisk med mannfolk som er så homofobe at de tørr ikke tørke seg i rævva fodi de er redd de skal like det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne aldri levd sammen med en man med slike holdninger. Tenk om dere får en homofil sønn eller datter? Tar du sjansen på at hans stutete innstilling skal ødelegge livet til barnet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne aldri levd sammen med en man med slike holdninger. Tenk om dere får en homofil sønn eller datter? Tar du sjansen på at hans stutete innstilling skal ødelegge livet til barnet ditt?

Nei, jeg sitter med store tvil om mye her nå. Det må jeg innrømme.

Vi var innom temaet i går, han mente han takla det bedre da, altså om en av ungene skulle vise seg å være hmose. Jeg vet ikke...

Uansett, vi er enige om en ting, og det er at vi aldri blir enige, eller får samme syn på dette.

Han drar, ikke for godt, men det gjør han om jeg insisterer på at han skulle være her når de kommer. Som om jeg kunne tenkt meg det!!

Han vil selv avgjøre når han kommer tilbake, idioten. Vel, han får bare dra, så får han vaske og styre etter besøket. For han finner det kvalmt om de skulle finne på "å ha seg".

Hærregud, hvordan kunne han klare å skjule dette så lenge. Ante ikke forakten var så dyp og indelig. Jeg sitter her å lurer litt på hva annet jeg kan risikere å finne ut, etter å ha kjennt? han i tre år!

Nå stikker det litt i han også, at denne mannen har følt seg så knyttet til meg, og likt min åpenhet osv. at han vurderte om vi to kunne fått til et forhold. :-) Det er mange år siden, og vi rota litt, men nå er han altså kommet helt ut av skapet. Og nyter livet.

Og han er min beste venn. Jeg gleder meg til besøket, sambo kan gjerne bo i telt og råttne for min del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hvis han truer med å gå for godt, så la han gå. At han ikke liker alle dine venner er vel greit. Alle kan ikke like alle.

Men at han NEKTER deg å få besøk av venner, er verre!

Det burde du ikke akseptert.

Min egen erfaring med homofobe kjærester ligener på din. Jeg har en nær slekting som er lesbisk. Og min daværende kjæreste kunne ikke tåle det.

Han gav klar beskjed om at hun alene gikk an (fordi hun ikke oppførte seg homofilt, ifølge han), men den dagen hun fikk kjæreste kunne hun ikke få komme på besøk til oss.

Da måtte eventuelt kjæresten hennes sitte ute i bilen og vente, mens min slektning var inne på besøk. Han kunne ikke ha begge inne i huset tilfelle de fant på å "oppføre seg lesbiskt" i sofaen hans.

Det sier seg selv at jeg ikke kunne være sammen med en fyr som hadde det synet på sine medmennsker og som ikke aksepterte mine venner og slektninger, så han fikk løpepass.

Sånt tøys skal man ikke finne seg i, verken fra samboere eller andre.

Patetisk med mannfolk som er så homofobe at de tørr ikke tørke seg i rævva fodi de er redd de skal like det...

*LOL* Godt sagt!

Ja, jeg sitter med tvil. Også fordi jeg lurer litt på hva det neste skal bli!

Vi kolliderer svært her.

Uansett, han drar, jeg får besøk. Og jeg gleeeeder meg!!!

Han sa han kom tilbake når han fant det ut. Vel, håper sjefen hans er like homofobe som han da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg sitter med store tvil om mye her nå. Det må jeg innrømme.

Vi var innom temaet i går, han mente han takla det bedre da, altså om en av ungene skulle vise seg å være hmose. Jeg vet ikke...

Uansett, vi er enige om en ting, og det er at vi aldri blir enige, eller får samme syn på dette.

Han drar, ikke for godt, men det gjør han om jeg insisterer på at han skulle være her når de kommer. Som om jeg kunne tenkt meg det!!

Han vil selv avgjøre når han kommer tilbake, idioten. Vel, han får bare dra, så får han vaske og styre etter besøket. For han finner det kvalmt om de skulle finne på "å ha seg".

Hærregud, hvordan kunne han klare å skjule dette så lenge. Ante ikke forakten var så dyp og indelig. Jeg sitter her å lurer litt på hva annet jeg kan risikere å finne ut, etter å ha kjennt? han i tre år!

Nå stikker det litt i han også, at denne mannen har følt seg så knyttet til meg, og likt min åpenhet osv. at han vurderte om vi to kunne fått til et forhold. :-) Det er mange år siden, og vi rota litt, men nå er han altså kommet helt ut av skapet. Og nyter livet.

Og han er min beste venn. Jeg gleder meg til besøket, sambo kan gjerne bo i telt og råttne for min del!

"For han finner det kvalmt om de skulle finne på "å ha seg". "

Å så da ?

Det er nok mange mannfolk som finner det både kvalmt, unaturlig og helt uforståelig !

Mannfolka er i utgangspunktet "programert" til å tennne seksuellt på det kvinnelige kjønn, om de/vi skulle tenne tilsvarende på mannfolk hadde det blitt ett jævla surr ut av hele greia.

Sjøl om du ikje forstår samboeren reaksjon, så bør du i det minste kunne akseptere att tanken på sex mellom menn byr han i mot !

Eg har sjøl en kamerat som er homo, han er veldig ålreit, ja faktisk en av de eg liker og repekterer veldig godt.

Men han skulle begynt "å ha seg" i mitt hus, ja da hadde eg sparka han på rævva ut gjennom dørene !!! :)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...