Gå til innhold

HOMOFOBI!!!!!!!! Hjelp meg dere.


Lillelurven

Anbefalte innlegg

Jeg har mange homse og lesbevenner, hadde ikke Gordon takla det kunne han ryke og reise. Men han har faktisk bedre vett enn som så, det har aldri vært diskutert om de skulle komme på besøk eller ikke, venner er alltid velkomne, uansett.

(Nå kan det hende han må ryke og reise uansett, men det er av helt andre grunner ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"For han finner det kvalmt om de skulle finne på "å ha seg". "

Å så da ?

Det er nok mange mannfolk som finner det både kvalmt, unaturlig og helt uforståelig !

Mannfolka er i utgangspunktet "programert" til å tennne seksuellt på det kvinnelige kjønn, om de/vi skulle tenne tilsvarende på mannfolk hadde det blitt ett jævla surr ut av hele greia.

Sjøl om du ikje forstår samboeren reaksjon, så bør du i det minste kunne akseptere att tanken på sex mellom menn byr han i mot !

Eg har sjøl en kamerat som er homo, han er veldig ålreit, ja faktisk en av de eg liker og repekterer veldig godt.

Men han skulle begynt "å ha seg" i mitt hus, ja da hadde eg sparka han på rævva ut gjennom dørene !!! :)

Mvh

Jeg skjønner ikke forklaringen din. Kvinner er jo på samme måte programmert til å tenne seksuelt på menn, men jeg har aldri truffet kvinner som reagerer på den måten ("kvalmt, unaturlig og helt uforståelig") på lesbiske.

Vær så snill - opplys meg ! Jeg har prøvd å hale dette ut av samboeren i årevis nå, og får ikke noen logisk forklaring overhodet. Nå har han riktignok opplevelser i ungdommen som forklarer det psykisk, så jeg presser ikke ham. Men dere andre: _Hvorfor_ er dette så ille ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke forklaringen din. Kvinner er jo på samme måte programmert til å tenne seksuelt på menn, men jeg har aldri truffet kvinner som reagerer på den måten ("kvalmt, unaturlig og helt uforståelig") på lesbiske.

Vær så snill - opplys meg ! Jeg har prøvd å hale dette ut av samboeren i årevis nå, og får ikke noen logisk forklaring overhodet. Nå har han riktignok opplevelser i ungdommen som forklarer det psykisk, så jeg presser ikke ham. Men dere andre: _Hvorfor_ er dette så ille ?

Eg har heller ikkje noe logisk forklaring på dette, vet ikkje om det finnes "logiske" forklaringer på det heller!?

Tror bare vi er skapt slik att "hodet" vårt ikkje tiltrekkes seksuellt av personer av samme kjønn, det er for meg en mer enn god nok "forklaring".

Ps! Eg og har en negativ opplevelse i relasjon til det mannlige kjønn i fra ungdommen (ikkje noe overgrep eller noe), som høyst sannsynlig påvirker mitt syn i forhold til detta !

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har heller ikkje noe logisk forklaring på dette, vet ikkje om det finnes "logiske" forklaringer på det heller!?

Tror bare vi er skapt slik att "hodet" vårt ikkje tiltrekkes seksuellt av personer av samme kjønn, det er for meg en mer enn god nok "forklaring".

Ps! Eg og har en negativ opplevelse i relasjon til det mannlige kjønn i fra ungdommen (ikkje noe overgrep eller noe), som høyst sannsynlig påvirker mitt syn i forhold til detta !

Mvh

Ja, men den er ikke god nok for meg, for jeg er ikke sånn selv. Altså, jeg tiltrekkes definitivt ikke av jenter. Men jeg har da ingen problemer med at andre jenter gjør det av den grunn. Så det jeg lurer på er egentlig hvorfor dette ser ut til å være anderledes for menn ?

Kanskje det nettopp har noe med overgrep å gjøre ? Selv om man ikke har vært utsatt for noe, kan man kanskje ha i bakhodet at det som regel er menn som begår overgrep ? (Jeg vet ikke om det stemmer, men det stemmer ihvertfall at folk flest har den oppfatningen.) Så en lesbisk kvinner er ingen trussel, men det kan en homofil mann være ?

For meg virker hele greia fortsatt komplett uforståelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"For han finner det kvalmt om de skulle finne på "å ha seg". "

Å så da ?

Det er nok mange mannfolk som finner det både kvalmt, unaturlig og helt uforståelig !

Mannfolka er i utgangspunktet "programert" til å tennne seksuellt på det kvinnelige kjønn, om de/vi skulle tenne tilsvarende på mannfolk hadde det blitt ett jævla surr ut av hele greia.

Sjøl om du ikje forstår samboeren reaksjon, så bør du i det minste kunne akseptere att tanken på sex mellom menn byr han i mot !

Eg har sjøl en kamerat som er homo, han er veldig ålreit, ja faktisk en av de eg liker og repekterer veldig godt.

Men han skulle begynt "å ha seg" i mitt hus, ja da hadde eg sparka han på rævva ut gjennom dørene !!! :)

Mvh

Jeg kan ikke helt forstå det, men godtar at menn, mange av dem, ser på det som ekkelt, naturstridig eller slikt noe.

Men hva er dere redd for? Bæsj på lakenet? :-)

Hva om hetro folk "har seg" på besøk hos deg? jeg ville heltst unngått å se dem i aksjon også, akkurat som med et homofilt par. Men om de gjorde det, vel, jeg kunne ikke brydd meg mindre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men den er ikke god nok for meg, for jeg er ikke sånn selv. Altså, jeg tiltrekkes definitivt ikke av jenter. Men jeg har da ingen problemer med at andre jenter gjør det av den grunn. Så det jeg lurer på er egentlig hvorfor dette ser ut til å være anderledes for menn ?

Kanskje det nettopp har noe med overgrep å gjøre ? Selv om man ikke har vært utsatt for noe, kan man kanskje ha i bakhodet at det som regel er menn som begår overgrep ? (Jeg vet ikke om det stemmer, men det stemmer ihvertfall at folk flest har den oppfatningen.) Så en lesbisk kvinner er ingen trussel, men det kan en homofil mann være ?

For meg virker hele greia fortsatt komplett uforståelig.

Eg har heller ikkje problemer med att andre mennesker gjør det med samme kjønn, enten de er lesbiske eller homofile!

Men eg vil helst ikkje vite om det, vil ikkje høre om det, se det eller ha det nært innpå mitt privatliv, om du skjønner ? *men det gjør du vel ikkje?*

Orker ikkje forestille meg det, blir regelrett uvel av det, *grøss* kan ikkje med min beste evne forstå att mannfolk kan klare "det der" !

Kan bare snakke for meg sjøl når det gjelder din "overgreps teori" det har ingenting med det å gjøre for meg, syns bare det hele er uforståelig og ekkelt.

Men om en mann (homofil) hadde prøvd fks. på voldtekt ovenfor meg, da er eg 100% sikker på eg hadde fått Supermann krefter og blitt desperat !

Er ALDRI voldelig, men da tror eg eg kunne drept vedkommende i panikk !

Av samme grunn som over !

"For meg virker hele greia fortsatt komplett uforståelig."

For meg og ! :-)))

Men det gjelder mannfolk som i det hele tatt tiltrekkes av andre mannfolk, og som klarer å berøre andres kjønnsorganer og DET som verre er ! *æsj*

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke helt forstå det, men godtar at menn, mange av dem, ser på det som ekkelt, naturstridig eller slikt noe.

Men hva er dere redd for? Bæsj på lakenet? :-)

Hva om hetro folk "har seg" på besøk hos deg? jeg ville heltst unngått å se dem i aksjon også, akkurat som med et homofilt par. Men om de gjorde det, vel, jeg kunne ikke brydd meg mindre!

"Men hva er dere redd for? Bæsj på lakenet? :-)"

Måtte du nevne det der ??? *spyr*

Om hetero folk hadde seg litt på besøk her hos meg, så ville eg hatt samme mening om det som deg !

Men det er forde eg forstår att mannfolk tiltrekkes seksuellt av damer, og omvendt !

Det er en aktivitet eg med glede kunne deltat i sjøl, IKKJE sammen med en annen mann vel og merke ! :)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kan du fortsette å være sammen med denne mannen uten at han tar et oppgjør med sine holdninger? Jeg hadde ikke klart å leve sammen med en så intolerant person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...