Gå til innhold

NRK bekrefter: Har intervjuet Mette-Marit. Publiseres trolig i morgen.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Folkets dom er klar: Knusende tall

https://www.nettavisen.no/kjendis/folkets-dom-er-klar-knusende-tall-for-kronprinsesse-mette-marit-etter-intervju-pa-nrk/s/5-95-2942814

En rykende fersk meningsmåling InFact har utført for Nettavisen viser at 41,2 prosent har fått mindre tillit til kronprinsesse Mette-Marit etter intervjuet med NRK.

Anonymkode: dce46...3b7

Er ikke rart i det hele tatt. Det var egentlig bare bortkastet tid å høre interjuvet. Fikk ikke vite noe mer, hun bare pratet det bort og ned. Er sjokkert over hvordan hun uttalte seg. 

Anonymkode: a2ffd...e3e

Skrevet
Grendel skrev (2 timer siden):

Det er to grunner til at jeg forsvarer henne litt:

1. Jeg synes ganske enkelt synd på henne på grunn av all elendigheten hun står i, uavhengig av hva hun har gjort. Jeg synes man kunne gitt henne et halvt år. Det er klart som dagen hva som har skjedd. Det å "kreve svar" er bare en måte å skvise mest mulig ut av skandalen.

2. Det tar oppmerksomhet fra langt mer alvorlige saker. Saker som faktisk betyr noe. 

Her er det både mulig og relevant å ha to tanker i hodet samtidig: Klart man synes synd på alle som er alvorlig syke, enten de er Kong Salomo eller Jørgen Hattemaker.

Men Epstein-historien har medført et omdømmetap for Kongehuset som de bør ta tak i. Jeg mener ikke at MM skal stå i denne stormen alene. Kanskje bør hun ikke stå der i det hele tatt med sin helsesituasjon, det er dessuten tvilsomt om ytterligere forklaring fra hennes side kan rette opp i noe som helst.

Hun snakket varmt om sine støttende svigerforeldre i intervjuet, mens Se og Hør på sin side beskriver forholdet som isfront. Kanskje ligger sannheten mellom disse ytterpunktene? Uansett tror jeg det vil være klokt om andre deler av Kongehuset stiller opp. Nå skjønner sikkert både du og andre at jeg har sett Bergestuens kommentar på Dagsrevyen, han snakket klokt og nyansert.

Jeg ser at mange etterlyser like sterke reaksjoner mot Rød Larsen & Co, som antakelig har begått alvorligere gjerninger enn MM. Men jeg tror ikke folk blir like skuffet eller overrasket når politikere og diplomater  driter på draget, det er nesten som forventet.

Kongehuset består av vanlige mennesker, men mange stiller fortsatt høyere krav til dem enn til andre dødelige når det gjelder moral og sømmelig oppførsel. De skal være litt opphøyd, ellers er det ikke noe vits i å ha dem. (Noe det uansett ikke er, spør du meg. De har utspilt sin rolle forlengst). 

Skrevet
ISW skrev (4 timer siden):

Jeg tenker nok at "om det bare var så vel" at det var snakk om litt festing i house-miljøet på 90-tallet.

For litt bakgrunnsinfo angående dette fra en kilde som satt veldig tett på, så anbefaler jeg "En helt vanlig dag på jobben" av Håvard Melnæs. 

Etter min mening har MM hatt holdninger, verdier og oppførsel som framstår fullstendig uforenelig med å være dronning i Norge. Og det går igjen når hun f.eks. skal bruke makten sin i det skjulte for å dekke over for Marius sine forbrytelser, og påvirke ofrene. 

Hva hun gjorde før hun giftet seg med Haslum spiller ingen rolle for meg. Han valgte henne.
Det siste du skriver har vi vel ingen bevis for? 

Skrevet
Babette skrev (3 minutter siden):

De har utspilt sin rolle forlengst). 

Hva slags rolle hadde de før? Og hvordan var kongehusene i gamle dager? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...