AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Glitter skrev (7 minutter siden): Han sa det kunne vurderes hvis medisin ikke virker. Ja, ok. Har du sagt at det er ECT du ønsker eller vil også vente og se om medisinene virker? Anonymkode: 95e46...ce6 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, ok. Har du sagt at det er ECT du ønsker eller vil også vente og se om medisinene virker? Anonymkode: 95e46...ce6 Har sagt jeg vil prøve ECT. Kanskje ECT kan omprogrammere hjernen min til å komme på samme bølgelengde som alle andre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Glitter skrev (14 minutter siden): Har sagt jeg vil prøve ECT. Kanskje ECT kan omprogrammere hjernen min til å komme på samme bølgelengde som alle andre. Hva sier/sa legen om dette? Du har prøvd ECT før og ble bedre fra depresjon. Anonymkode: 95e46...ce6 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva sier/sa legen om dette? Du har prøvd ECT før og ble bedre fra depresjon. Anonymkode: 95e46...ce6 Vi skulle snakke mer om det neste uke. Ja har prøvd det før. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 57 minutter siden Skrevet 57 minutter siden Glitter skrev (12 minutter siden): Vi skulle snakke mer om det neste uke. Ja har prøvd det før. Det blir spennende hva avgjørelsen blir! Anonymkode: 95e46...ce6 0 Siter
Glitter Skrevet 54 minutter siden Forfatter Skrevet 54 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det blir spennende hva avgjørelsen blir! Anonymkode: 95e46...ce6 Ja.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.