AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ikke jeg. Er svært overvektig. Anonymkode: 7dc92...dd8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Nei, definitivt ikke. Liten og en del kilo for mye. Har ønsket partner og ikke funnet. Anonymkode: 76b32...9ca 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, definitivt ikke. Liten og en del kilo for mye. Har ønsket partner og ikke funnet. Anonymkode: 76b32...9ca Håper den rette dukker opp snart! Anonymkode: 7dc92...dd8 1 Siter
Fru2020 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ja jeg føler meg fin. Føler meg også stygg. Det går litt omenannen. Jeg får masse skryt for klær og samboer bygger meg opp med stadige komplimenter. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Fru2020 skrev (3 minutter siden): Ja jeg føler meg fin. Føler meg også stygg. Det går litt omenannen. Jeg får masse skryt for klær og samboer bygger meg opp med stadige komplimenter. Har du mange fine klær? Nydelig å høre at du føler deg fin. Anonymkode: 7dc92...dd8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.