AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hjelp med frisk luft og mosjon i helgen. Kronprinsesse Mette-Marit deltar når det belgiske kongeparet blir tatt imot i audiens på Slottet i dag. Bildene fra audiensen viser et kronprinspar som holder sammen. - Dette er jo veldig søtt, da! Det er fint å se at de trives i hverandres selskap, viser omsorg for hverandre og velger å holde hverandre i hendene når det bokstavelig talt blåser på toppen. Jeg heier på alle som viser kjærlighet, sier Dagbladets kommentator Sigrid Hvidsten. Tove Taalesen, kongehusekspert i Nettavisen, gleder seg også over kronprinsessens tilstedeværelse. - Jeg tenker at det er helt fantastisk at kronprinsessen er i så god form i dag at hun orker å være med på audiens på Slottet. Det er gledelig å gå fra bilder med oksygentilførsel, til å kunne representere sammen med resten av kongefamilien på Slottet. Jeg synes det er hyggelig å se. https://www.dagbladet.no/kjendis/dukket-opp-hand-i-hand/84412596 Anonymkode: 935b0...e2c 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 54 minutter siden Skrevet 54 minutter siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hjelp med frisk luft og mosjon i helgen. Kronprinsesse Mette-Marit deltar når det belgiske kongeparet blir tatt imot i audiens på Slottet i dag. Bildene fra audiensen viser et kronprinspar som holder sammen. - Dette er jo veldig søtt, da! Det er fint å se at de trives i hverandres selskap, viser omsorg for hverandre og velger å holde hverandre i hendene når det bokstavelig talt blåser på toppen. Jeg heier på alle som viser kjærlighet, sier Dagbladets kommentator Sigrid Hvidsten. Tove Taalesen, kongehusekspert i Nettavisen, gleder seg også over kronprinsessens tilstedeværelse. - Jeg tenker at det er helt fantastisk at kronprinsessen er i så god form i dag at hun orker å være med på audiens på Slottet. Det er gledelig å gå fra bilder med oksygentilførsel, til å kunne representere sammen med resten av kongefamilien på Slottet. Jeg synes det er hyggelig å se. https://www.dagbladet.no/kjendis/dukket-opp-hand-i-hand/84412596 Anonymkode: 935b0...e2c Ja, der har vi nok et utsagn fra mobberen Tove Taalesen. Jeg oppfatter hennes utsagn som sarkasme. Åpenbart vil hun ikke forstå at MM trenger ekstra oksygen når hun skal anstrenge seg som hun gjør når hun skal gå en tur, men ikke trenger det når hun er rolig. TT er ondskapsfull. I beste fall er hun bare dum. 0 Siter
Babette Skrevet 31 minutter siden Skrevet 31 minutter siden Nicklusheletida skrev (20 minutter siden): Ja, der har vi nok et utsagn fra mobberen Tove Taalesen. Jeg oppfatter hennes utsagn som sarkasme. Åpenbart vil hun ikke forstå at MM trenger ekstra oksygen når hun skal anstrenge seg som hun gjør når hun skal gå en tur, men ikke trenger det når hun er rolig. TT er ondskapsfull. I beste fall er hun bare dum. Jeg er enig. Taalesen er helt klart sarkastisk. Jeg gjorde noe så dumt som å lese litt på en eviglang tråd om Kongehuset på Kvinneguiden. Helt utrolig hva folk får seg til å skrive! 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 29 minutter siden Skrevet 29 minutter siden De og vi skulle sluppet å se mer til Mette Mareritt. Anonymkode: 28848...fa3 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 18 minutter siden Skrevet 18 minutter siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): De og vi skulle sluppet å se mer til Mette Mareritt. Anonymkode: 28848...fa3 Er det ok for deg at jeg minner deg på denne kommentaren hvis hun ikke rekker å få nye lunger i tide ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.