Gå til innhold

Kronprinsesse Mette-Marit deltar uventet på statsbesøk tross helsetilstand

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

MM har familien sin, god økonomi, venner, helsevesenet og stortinget, så hun er ikke alene. Mange syke og fattige i Norge som har lite hjelp og støtte ved alvorlig sykdom. Jeg syns ikke mer synd på henne enn andre som sliter. MM får den beste hjelpen og behandlingen og det gjør ikke alle andre. Mange har ikke famlie eller nære som kan hjelpe dem engang, når dem har store smerter og er veldig syke, ikke alle har økonomi heller, så dem må velge enten å kjøpe mat eller livsviktige medisiner. 

Anonymkode: 5e475...ebf

Jeg synes ikke mer synd på MM enn andre med tilsvarende alvorlig lungesykdom. Men jeg synes så avgjort synd på mennesker som har sykdommer som gjør det umulig å puste i tilstrekkelig grad. Jeg fulgte min svigerfar tett de siste månedene før han døde av kols, og de månedene innebar fryktelig mye angst og lidelse for hans del. 

Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...