AnonymBruker Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Når man fremsetter ønske om at gitt person skal få nye lunger, så er det en aktiv og eksplisitt handling. Man vet forutsetningen for at så skal skje, og da må man passe på hvordan man formulerer seg. Er enig i at neppe noen ønsker andres død, men igjen, det er viktig å vite hva man kommuniserer. Anonymkode: 28848...fa3 Forresten, glem det. Anonymkode: 28848...fa3 0 Siter
frosken Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Når man fremsetter ønske om at gitt person skal få nye lunger, så er det en aktiv og eksplisitt handling. Man vet forutsetningen for at så skal skje, og da må man passe på hvordan man formulerer seg. Er enig i at neppe noen ønsker andres død, men igjen, det er viktig å vite hva man kommuniserer. Anonymkode: 28848...fa3 Her er jeg nok ikke enig med deg. Det går an å tenke flere ting samtidig, og jeg ønsker både at MM og andre som venter på organtransplantasjon, skal få sitt behov oppfylt. 0 Siter
morsan Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Det er ikke snakk om å «ønske at noen skal dø», men et ønske om at folk skal velge organdonasjon - enten for seg selv eller som pårørende - når forholdene ligger til rette for det. 1 Siter
Musikk Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Har kun lest overskriften på innlegget tenker Mette-Marit er nok med på alt hun klarer og har helse til. 0 Siter
laban Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Musikk skrev (4 timer siden): Har kun lest overskriften på innlegget tenker Mette-Marit er nok med på alt hun klarer og har helse til. Startinnlegget er fra slutten av mars, så overskriften er ikke relevant lenger. Mette-Marit er sykemeldt nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.