AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hvor ofte er dere innlagt i psykiatrien? Jeg får kriser med påfølgende innleggelser ca en gang i året. Og synes egentlig det er sjeldent, i forhold til tidligere som det var mye oftere. Men jeg vil helst klare meg uten, det er målet! Anonymkode: 280bb...6e2 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Har ikke borderline lenger, men var innlagt ca en gang i måneden i mange år. Noen ganger oftere, men da var det korte innleggelser. Har over 100 innleggelser bak meg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Glitter skrev (1 minutt siden): Har ikke borderline lenger, men var innlagt ca en gang i måneden i mange år. Noen ganger oftere, men da var det korte innleggelser. Har over 100 innleggelser bak meg. Oi stakkars deg, må ha vært tøft. Anonymkode: 280bb...6e2 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Oi stakkars deg, må ha vært tøft. Anonymkode: 280bb...6e2 Ja var til tider det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg hadde 7 innleggelser over 2 år. Det er et tilbakelagt kapittel. Nå takler jeg krisene selv, jeg tåler enormt mye psykisk smerte. Anonymkode: 9267f...3cb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 59 minutter siden Skrevet 59 minutter siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg hadde 7 innleggelser over 2 år. Det er et tilbakelagt kapittel. Nå takler jeg krisene selv, jeg tåler enormt mye psykisk smerte. Anonymkode: 9267f...3cb Så flott! Vil du utdype hvordan du takler de? Anonymkode: 280bb...6e2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24 minutter siden Skrevet 24 minutter siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Så flott! Vil du utdype hvordan du takler de? Anonymkode: 280bb...6e2 Jeg bruker medisiner da. Men når det topper seg går jeg på jobb( halv dag)også går jeg en tur på kvelden. Blir dog dessverre mange timer på sofaen. Jeg har svært lite tiltakslyst. Ungene er store. Anonymkode: 9267f...3cb 0 Siter
krøll9 Skrevet 6 minutter siden Skrevet 6 minutter siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg bruker medisiner da. Men når det topper seg går jeg på jobb( halv dag)også går jeg en tur på kvelden. Blir dog dessverre mange timer på sofaen. Jeg har svært lite tiltakslyst. Ungene er store. Anonymkode: 9267f...3cb Oppfyller du fortsatt kriteriene for eupf tenker du? 🤔 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 minutter siden Skrevet 4 minutter siden Tror ikke det er så vanlig med innleggelse ved kptsd? Anonymkode: 1a96a...440 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 minutt siden Skrevet 1 minutt siden krøll9 skrev (4 minutter siden): Oppfyller du fortsatt kriteriene for eupf tenker du? 🤔 Nei, overhodet ikke. Men jeg har unnvikende pf. Anonymkode: 9267f...3cb 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.