AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hvorfor har jeg det? Jeg er en voksen dame på 30 år, og skulle ønske jeg var et barn- for da brydde folk seg. Jeg har ingen venner, bare en mor og mormor. Jeg er så ensom. Tror jeg er død innen to år. Ingen bryr seg. Jeg jobber ikke. Går på nav og ingen liker folk som går på nav. Anonymkode: 4274e...2be 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det har alle mennesker. Anonymkode: f3347...a5a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Alle mennesker har da behov for omsorg? Anonymkode: fc61c...e80 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27 minutter siden Skrevet 27 minutter siden Finn noe å fylle dagen din med. Gjør noe selv om du ikke kan jobbe. Jobb frivillig, bli tidgiver eller støttekontakt, ta kurs, kom deg ut i verden å treff folk, ta initiativ, oppsøk andre. Anonymkode: f3347...a5a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.