frosken Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): Aldri hørt om noen som har blitt kastet ut pga de ikke spiser på sykehus i Norge. Anonymkode: de457...546 Da har du ikke hørt om noe som foregår jevnlig på sykehus i Norge. Frivillig innlagte med spiseforstyrrelse, får ikke lang tid på seg før de skrives ut om de ikke oppfyller kravene stilt til dem mht. spising og vekt. Nå var ikke TS innlagt for behandling for spiseforstyrrelse, men antar at avdelingen oppfattet spisevegringen som en form for destruktiv utagering. Jeg mener de burde gitt henne minst ett døgn til - siden det var den opprinnelige avtalen - før utskrivelse. 1 Siter
Eva Sofie Skrevet 31. mars Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (På 28.3.2026 den 23.32): Ble forespeilet innleggelse på tre døgn i første omgang. Miljøpersonalet oppmuntret meg til å spise, men jeg klarte ikke. Var åpen om årsak. I legesamtalen på dag to forteller han at de ikke ser grunn til at jeg skal være videre innlagt pgr manglende samarbeid fra min side (mat). Ingen videre oppfølging. Anonymkode: a1ab2...2b7 Jeg synes dette er trist å lese, og er enig i tankegangen til @frosken - at du burde ha fått være der oppholdet ut. I blant kan stabiliseringen skje i løpet av det siste døgnet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.