AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ca minst 20 enheter per kveld alkohol 2-3 ganger per uke i 3 år. Eventuelt hvordan ødelegger det? For min del ble skolegang nedprioritert og karakterene elendige. @nachnoo? Anonymkode: 325a3...899 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 35 minutter siden Skrevet 35 minutter siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Ca minst 20 enheter per kveld alkohol 2-3 ganger per uke i 3 år. Eventuelt hvordan ødelegger det? For min del ble skolegang nedprioritert og karakterene elendige. @nachnoo? Anonymkode: 325a3...899 Nei, ikke over så kort tid og ikke engang hver ukedag. Men det skader jo mht skolegang og "senplager" på den måten. Anonymkode: 3831e...c96 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28 minutter siden Skrevet 28 minutter siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei, ikke over så kort tid og ikke engang hver ukedag. Men det skader jo mht skolegang og "senplager" på den måten. Anonymkode: 3831e...c96 Åh, så bra da! Var litt redd for at det har hemmet utviklingen min på en måte. Anonymkode: 325a3...899 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.