Krisebærblomsten Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden slabbedask skrev (1 minutt siden): Det var ikke spesielt morsomt, vel? Jeg vet ikke hva et PU- forum er. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Krisebærblomsten skrev (1 minutt siden): Jeg vet ikke hva et PU- forum er. Forum for psykisk utviklingshemmede Anonymkode: a0b13...313 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Forum for psykisk utviklingshemmede Anonymkode: a0b13...313 Ok. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden slabbedask skrev (3 minutter siden): Det var ikke spesielt morsomt, vel? Det er rapportert, det grenser til mobbing. Vi får se hvor admin legger lista for hva som er akseptert oppførsel. Om det er en regel for noen og en annen regel for andre. Anonymkode: f43ce...276 1 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Dere kan blokkere folk du er lei av eller ikke liker i dette forum. 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (9 timer siden): hun hadde jo ikke lagt på seg uansett... Nei, hun hadde ikke det🙂 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden (endret) ISW skrev (3 timer siden): Ok, så jeg har gjort «forbrytelsen» å gi et høflig velment råd, og bare fordi jeg er en av de faste brukerne med baller til å stå for det jeg skriver og ikke gjemme meg bak anonym, så er det fritt fram for drittslenging og hysteri? Dette Jantelov-pisset deres gidder jeg ikke lengre. 🧌 Endret 1 time siden av Krisebærblomsten 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden ISW skrev (1 time siden): Til det siste svaret mitt, så irriterer det meg grenseløst at de som stikker seg fram i ett eller annet skal "tas". Man må gjerne skrive som anonym her inne, men da må man ta konsekvensene av det og akseptere at man ikke i samme grad kan bygge en relasjon til folk her inne. Ønsker man det annerledes, så bruker man navn. Når du anklager en person som ikke sier noe annet enn at kommentaren din var unødvendig som hysteri og drittslenging, så er det vel ikke så rart man ikke ønsker stå frem med nick? Du går jo rett i forsvar umiddelbart? Anonymkode: cb184...f99 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden nachnoo skrev (48 minutter siden): Hva med å opprette et PU-forum? Og dine kommentarer blir som vanlig stående, for ingen våger jo å si i mot deg. Herregud så stygt sagt av deg. Anonymkode: cb184...f99 1 Siter
nachnoo Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og dine kommentarer blir som vanlig stående, for ingen våger jo å si i mot deg. Herregud så stygt sagt av deg. Anonymkode: cb184...f99 Hvorfor skal de være utelukket fra å få et eget forum? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden nachnoo skrev (1 minutt siden): Hvorfor skal de være utelukket fra å få et eget forum? Du klarer ikke lese rommet? Du kan bare tyte ut med hva du vil i en hver sammenheng og legge skylden over på at den som leser ikke forstår godheten din? Anonymkode: cb184...f99 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden ISW skrev (3 timer siden): Ok, så jeg har gjort «forbrytelsen» å gi et høflig velment råd, og bare fordi jeg er en av de faste brukerne med baller til å stå for det jeg skriver og ikke gjemme meg bak anonym, så er det fritt fram for drittslenging og hysteri? Dette Jantelov-pisset deres gidder jeg ikke lengre. Hvorfor tar du kommentaren personlig? Bare fordi du har et nick så skal det du skriver ikke kunne kritiseres? Tror du ingen hadde reagert på innlegget om det var en anonym som hadde skrevet det? Anonymkode: 71a20...42b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden stjernestøv skrev (9 timer siden): hun hadde jo ikke lagt på seg uansett... Ikke i sammenheng med det du kommenterte. Men du er en av de mest sympatiske brukerne på dette forumet. Kred til deg. Anonymkode: f43ce...276 0 Siter
stjernestøv Skrevet 50 minutter siden Skrevet 50 minutter siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke i sammenheng med det du kommenterte. Men du er en av de mest sympatiske brukerne på dette forumet. Kred til deg. Anonymkode: f43ce...276 Å det var nå virkelig fint av deg å skrive, tusen takk Føler meg nå ikke som det da men fint. 0 Siter
Lady HM Skrevet 39 minutter siden Skrevet 39 minutter siden Når vi ser hvor lite aktivitet det faktisk er her inne, tror jeg at vi skal begynne med å legge føringer på hvem som kan skrive om hva her inne. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29 minutter siden Skrevet 29 minutter siden Lady HM skrev (7 minutter siden): Når vi ser hvor lite aktivitet det faktisk er her inne, tror jeg at vi skal begynne med å legge føringer på hvem som kan skrive om hva her inne. Og hvem hadde du tenkt skulle få lov til å skrive om hva. Du ønsker et sensurert ekkokammer. Anonymkode: f43ce...276 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28 minutter siden Skrevet 28 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og hvem hadde du tenkt skulle få lov til å skrive om hva. Du ønsker et sensurert ekkokammer. Anonymkode: f43ce...276 Jeg tror det falt ut et 'ikke' der... Anonymkode: 71a20...42b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26 minutter siden Skrevet 26 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror det falt ut et 'ikke' der... Anonymkode: 71a20...42b Takk. Da blir det mer forståelig Anonymkode: f43ce...276 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.