AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:41 Skrevet mandag kl 20:41 Fortell? Hvor stygg ville du vært mot andre? Hva er det verste du ville gjort? Anonymkode: 2b921...c6e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:55 Skrevet mandag kl 20:55 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Fortell? Hvor stygg ville du vært mot andre? Hva er det verste du ville gjort? Anonymkode: 2b921...c6e Vil andre vel. Anonymkode: 357d0...cbd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:02 Skrevet mandag kl 21:02 Kan du gi deg nå???? Hvor mange tråder skal du opprette om disse temaene? Anonymkode: eac47...855 0 Siter
emilie321 Skrevet mandag kl 21:29 Skrevet mandag kl 21:29 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Fortell? Hvor stygg ville du vært mot andre? Hva er det verste du ville gjort? Anonymkode: 2b921...c6e Hva mener du med å være stygg mot andre? Er det å være stygg mot andre hvis jeg setter klare grenser? Det og ikke ville ha kontakt med enkelte, er det å være stygg mot andre? 1 Siter
Grendel Skrevet mandag kl 21:31 Skrevet mandag kl 21:31 Drap. Om nødvendig for å beskytte noen jeg er glad i. 0 Siter
emilie321 Skrevet mandag kl 21:37 Skrevet mandag kl 21:37 Grendel skrev (4 minutter siden): Drap. Om nødvendig for å beskytte noen jeg er glad i. Det ville jeg også gjort, noe som forøvrig ikke er straffbart. 0 Siter
psykedeliker Skrevet tirsdag kl 00:37 Skrevet tirsdag kl 00:37 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan du gi deg nå???? Hvor mange tråder skal du opprette om disse temaene? Hvor mange anonymsvar skal du respondere med i disse trådene? 0 Siter
stjernestøv Skrevet tirsdag kl 00:44 Skrevet tirsdag kl 00:44 Vil ikke være stygg mot andre men ville gått langt for å beskytte dem jeg er glad i. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:36 Skrevet tirsdag kl 07:36 Er jo helt umulig å svare på, kommer an på situasjonen. Anonymkode: 63ccd...42e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:58 Skrevet tirsdag kl 08:58 Jeg vil ikke legge noe styring på hva som er stygt eller ikke. Trodde vi kanskje kunne diskutere temaet. Hvor går din grense og hva. Anonymkode: 2b921...c6e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:27 Skrevet tirsdag kl 09:27 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg vil ikke legge noe styring på hva som er stygt eller ikke. Trodde vi kanskje kunne diskutere temaet. Hvor går din grense og hva. Anonymkode: 2b921...c6e Det er ikke noe jeg går rundt og tenker på eller ser noen grunn til å ha en satt grense på. Det kommer jo helt an på situasjonen. Anonymkode: 63ccd...42e 1 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:44 Skrevet tirsdag kl 09:44 Jeg må si jeg synes tråder som dette ligger på barnehage nivå. Det er slik man diskuterer der og ikke blant voksne mennesker på et nettforum. Hva er å være stygg må først defineres. Er det stygt å sette grenser for seg selv? Er det stygt å si ifra når man opplever seg overkjørt? Er det stygt å trekke seg unna når noen kverner om det samme og aldri tar andre hint? Er det stygt å rett og slett ikke orke høre på mer av folk som legger skylden på alle andre, men aldri evner vise innsikt? Anonymkode: 3a279...7e8 2 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:01 Skrevet tirsdag kl 21:01 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er ikke noe jeg går rundt og tenker på eller ser noen grunn til å ha en satt grense på. Det kommer jo helt an på situasjonen. Anonymkode: 63ccd...42e Kan du si en situasjon f.eks? Anonymkode: 2b921...c6e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:04 Skrevet tirsdag kl 21:04 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg må si jeg synes tråder som dette ligger på barnehage nivå. Det er slik man diskuterer der og ikke blant voksne mennesker på et nettforum. Hva er å være stygg må først defineres. Er det stygt å sette grenser for seg selv? Er det stygt å si ifra når man opplever seg overkjørt? Er det stygt å trekke seg unna når noen kverner om det samme og aldri tar andre hint? Er det stygt å rett og slett ikke orke høre på mer av folk som legger skylden på alle andre, men aldri evner vise innsikt? Anonymkode: 3a279...7e8 Barnehage nivå? Hvor går din grense for stygg? Og hva du tar innover deg? Anonymkode: 2b921...c6e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:15 Skrevet tirsdag kl 21:15 Synd ingen ville svare på dette! Anonymkode: 2b921...c6e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 07:10 Skrevet i går, 07:10 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Synd ingen ville svare på dette! Anonymkode: 2b921...c6e Fordi voksne folk tenker ikke slik. Anonymkode: 63ccd...42e 0 Siter
Lillemus Skrevet i går, 13:37 Skrevet i går, 13:37 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Synd ingen ville svare på dette! Anonymkode: 2b921...c6e Antagelig fordi de fleste har det som meg, at de ikke tenker slik i det hele tatt. Dette er ikke en tankegang voksne har, men som man kan ha som en umoden fjortis. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 14:21 Skrevet i går, 14:21 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Synd ingen ville svare på dette! Anonymkode: 2b921...c6e det er veldig mange som har svart deg! Anonymkode: 3a279...7e8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 15:03 Skrevet i går, 15:03 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): det er veldig mange som har svart deg! Anonymkode: 3a279...7e8 Ja, fått mange svar. Men ikke så mange som har svart på hvor langt de ville gått. Helt sikkert bra at folk ikke tenker sånn. Jeg har bare opplevd så mye stygt derfor jeg snudde på det og spurte. Anonymkode: 2b921...c6e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.