Gå til innhold

Takk for meg

Anbefalte innlegg

Krisebærblomsten
Skrevet
Everybody skrev (42 minutter siden):

Du har ombestemt deg nå eller?

Ja, jeg kan ikke fortalte dere! da må det bli påskeferie🐣

Videoannonse
Annonse
Krisebærblomsten
Skrevet
Everybody skrev (2 timer siden):

Jeg så kommentaren, men skjønte ikke helt hva han mente. Sa han ikke bare at det kunne vært fint med et PU forum? Var den kommentaren rettet mot noen?

Rett mott meg den PU-forum. 

Skrevet
Krisebærblomsten skrev (1 minutt siden):

Den kommentaren bare føltes veldig vond med en gang, men det er bra det gikk over for deg.

Skrevet
Krisebærblomsten skrev (10 minutter siden):

Jeg synes det er fint at du fortsatt vil være her. 😃 Dette forumet er såpass stille at det er bare fint at noen skaper litt liv og røre her. 

Krisebærblomsten
Skrevet (endret)
laban skrev (3 timer siden):

Husk at det er påskeferie og at ikke alle henger her hele døgnet. Jeg er kanskje et "kjent nick", men jeg aner ikke hva dette handler om. Jeg tror kanskje jeg kan gjette hvilken tråd det kom i - i så fall leste jeg starten på den i dag tidlig. Hva som skjedde senere, vet jeg ikke.

Jeg som tok opp mobbing på Kvinneguiden (Rampelys) to overvektige damer som de la ut ferie bilder av rettet kun mott deres vekt. Dette synes jeg ikke var ok gjort. Eget forum der som hetter Norwaytwins 

Endret av Krisebærblomsten
Krisebærblomsten
Skrevet
Lillemus skrev (7 minutter siden):

Jeg synes det er fint at du fortsatt vil være her. 😃 Dette forumet er såpass stille at det er bare fint at noen skaper litt liv og røre her. 

Litt påske liv og røre må til😀

Krisebærblomsten
Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (4 timer siden):

IMG_9368.jpeg

😁 

Skrevet
Krisebærblomsten skrev (26 minutter siden):

Jeg som tok opp mobbing på Kvinneguiden (Rampelys) to overvektige damer som de la ut ferie bilder av rettet kun mott deres vekt. Dette synes jeg ikke var ok gjort. Eget forum der som hetter Norwaytwins 

Hva slags forum er det? Et forum for norske tvillingpar?

Anonymkode: f7da3...557

Krisebærblomsten
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

YouTube kanal som hetter Norske tvillinger. Værdag legger de ut video om deres liv. Dette har Kvinneguiden eget diskusjon forum om🙃folk diskuterer det de ser og tenker. Nå gikk dette forlangt med bilder fra ferien i London dette var kun rettet mot vekta til den ene. Dette jeg lurte på hva dere synes er dette ok og legge ut bilder slik av fremende folk? 

Endret av Krisebærblomsten
Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (5 timer siden):

IMG_9368.jpeg

*liker* 😁 so relatable. Myntet på egen person og menneskeheten generelt (ikke på deg, Kirsebærblomst - aner ikke noe om den tråden med sårende kommentar - men så hyggelig at du vil bli :)

Mennesker altså 

Skrevet (endret)
Krisebærblomsten skrev (59 minutter siden):

Det var den tråden jeg leste starten av. Regnet med at det var den som utartet, men jeg fikk det ikke med meg. 

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

NorwayTwins er et tvillingpar som har forsøkt å bli "store" på sosiale medier i mange år. Denne er nesten ti år gammel:

https://tv.nrk.no/serie/p3dokumentar/sesong/1/episode/MYNN13000316

Som mange andre har de derfor en egen tråd på Kvinneguidens Rampelys-forum. I slike tråder kommer det mye kritikk, mens fansen skriver der innholdet legges ut. De innleggene (med bilder) det handlet spesielt om her, er nå slettet fra Kvinneguiden.

Endret av laban

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...