Krisebærblomsten Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Ftss skrev (2 timer siden): Har hengt på forum i sikkert 20 år snart. Man kan ikke ta seg nær av hva folk skriver eller henge seg opp i den slags. Det å krangle eller irritere seg over folk som sitter bak en skjerm og man ikke har møtt har jeg ikke overskudd til. Men så tar jeg meg heller ikke nær av noen jeg ikke kjenner heller. Ikke fått med meg greia annet enn at det var en kommentar om at TS skulle vært på et PU forum og det er jo ganske unødvendig men samtidig helt forventa å få over av folk som finnes på internettet. Alltid noe som er nettroll🧌 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden (endret) morsan skrev (3 timer siden): Aha! Dette har ikke jeg fått med meg 😅😅 Ikke jeg heller🤣 Endret 1 time siden av Krisebærblomsten 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Babette skrev (8 timer siden): Fort gjort å lese nicket som Kirsebærblomst, men det er Krisebærblomst. 😃 🤣 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.