AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Og jeg har vært sammen med mannen min i 25 år. Er det andre som er i samme situasjon? Anonymkode: da946...e67 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ja, har ikke hatt sex med mannen min siden 2018. Vi har vært sammen i 20 år, 8 år av dem uten sex har det blitt altså. Anonymkode: 63dd5...3d0 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Du må nesten si litt mer. Hvorfor ble det slutt på sexen, fordi du eller han eller begge ikke kunne eller ville lenger? Og hva syns hver av dere om situasjonen? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 59 minutter siden Skrevet 59 minutter siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, har ikke hatt sex med mannen min siden 2018. Vi har vært sammen i 20 år, 8 år av dem uten sex har det blitt altså. Anonymkode: 63dd5...3d0 Jeg forstår. Er det noe dere prater om? Anonymkode: da946...e67 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden Drømmeautomat skrev (7 minutter siden): Du må nesten si litt mer. Hvorfor ble det slutt på sexen, fordi du eller han eller begge ikke kunne eller ville lenger? Og hva syns hver av dere om situasjonen? Vi prater ikke om situasjonen. Begynte med å sove på hvert vår rom da vi begge sov dårlig. Jeg har ikke blitt frisk fra bp-depresjon på alle disse årene. Føler også at medisinene gir mindre lyst. Anonymkode: da946...e67 0 Siter
krøll9 Skrevet 41 minutter siden Skrevet 41 minutter siden Hm.. jeg synes at lyst og intimitet er en slags overskuddsgreie - noe som er relevant for meg når det ikke er krise. Litt kjedelig hvis det er borte for alltid, men hvis du savner den, så kanskje det er et bra tegn da? Eller? Forvirrende greier det der. Synes 25 års ekteskap høres ut som en større risikofaktor enn mye annet jeg kan komme på 🤔 0 Siter
krøll9 Skrevet 36 minutter siden Skrevet 36 minutter siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Vi prater ikke om situasjonen. Begynte med å sove på hvert vår rom da vi begge sov dårlig. Jeg har ikke blitt frisk fra bp-depresjon på alle disse årene. Føler også at medisinene gir mindre lyst. Anonymkode: da946...e67 Jamen.. tror du ikke det kommer seg når du opplever bedring? Etter halvannet år nesten gjennomgående depresjon så tok jeg tak og endret medisinering - at det skal gå sånn videre for evig da?? Ikke for å skulle bestemme hva andre skal føle, men hvem bryr seg om sex dersom de grunnleggende greiene ikke er på plass først? Litt frekt sagt, men skilsmisse kan være utrolig helbredende dersom forholdet ikke funker. Faktisk foreslo en behandler det for meg en gang, og jeg tenkte (siden jeg var mentalt og emosjonelt helt frakoblet) at "hey, det skal jeg prøve." Så gjorde jeg det og er fortsatt skilt mange år etter. Sexlysten dukker opp av og til, der det dukker opp sexy folk - og utenom depresjoner... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19 minutter siden Skrevet 19 minutter siden krøll9 skrev (21 minutter siden): Hm.. jeg synes at lyst og intimitet er en slags overskuddsgreie - noe som er relevant for meg når det ikke er krise. Litt kjedelig hvis det er borte for alltid, men hvis du savner den, så kanskje det er et bra tegn da? Eller? Forvirrende greier det der. Synes 25 års ekteskap høres ut som en større risikofaktor enn mye annet jeg kan komme på 🤔 Forholdet er bra på mange måter. Men vi er kommet "ut av hakket". Jeg strever med utmattelse og det ser ikke ut til at energien kommer tilbake med det første heller. Anonymkode: da946...e67 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.