Gå til innhold

Venn som har begynt med fleinsopp mot psykiske problemer

Anbefalte innlegg

SoloSuper
Skrevet

Som med det meste annet av behandling så kan psilocybin avhjelpe for noen og ikke gjøre så mye for andre. Folk med psykoselidelser eller historikk burde ikke ta stoffet.

Videoannonse
Annonse
Worrisome_plenty
Skrevet
stjernestøv skrev (44 minutter siden):

Har hørt om han ja, syns ikke det han drev med var noe bra. 

Jeg kjenner ikke til han, annet enn at han hadde LSD sommmulighet i behandling.

stjernestøv
Skrevet
Worrisome_plenty skrev (3 minutter siden):

Jeg kjenner ikke til han, annet enn at han hadde LSD sommmulighet i behandling.

De var så stolt av han på modum. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (12 minutter siden):

De var så stolt av han på modum. 

Har du vært på Modum, Stjernestøv? Hvilken avdeling i så fall? 

Anonymkode: 844c0...622

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har du vært på Modum, Stjernestøv? Hvilken avdeling i så fall? 

Anonymkode: 844c0...622

Vi var på familieavdelingen, veldig nyttig. 

psykedeliker
Skrevet
Worrisome_plenty skrev (7 timer siden):

Dette ble ikke noe suksess før og blir det neppe nå.

Så klart ikke, så lenge det skal gjennomføres under ledelse av folk som ikke har erfaring med det selv.

stjernestøv
Skrevet
psykedeliker skrev (2 minutter siden):

Så klart ikke, så lenge det skal gjennomføres under ledelse av folk som ikke har erfaring med det selv.

Alt jeg vet er at Hope røyker mye weed og ville prøve ut sopp på sønnen som har schizofreni, hadde prøvd weed på han og han ble verre. Tror ikke det blir noe bedre med sopp, han må ha ap men Hop er imot big pharma så sønnen blir nok aldri bra. 

psykedeliker
Skrevet
stjernestøv skrev (7 minutter siden):

Alt jeg vet er at Hope røyker mye weed og ville prøve ut sopp på sønnen som har schizofreni, hadde prøvd weed på han og han ble verre. Tror ikke det blir noe bedre med sopp, han må ha ap men Hop er imot big pharma så sønnen blir nok aldri bra. 

Ikke dra meg inn i opplegget til Facebookvennene dine.

stjernestøv
Skrevet
psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Ikke dra meg inn i opplegget til Facebookvennene dine.

Hehe nei skal respektere det :) Men sopp og weed er ikke bra da for noen og ikke for de med psykose, de blir bare enda verre. 

UtakknemligDiva
Skrevet
Drømmeautomat skrev (11 timer siden):

Jeg ville støttet min venn og vært nysgjerrig både på trippene og resultatet i forhold til de psykiske plagene. Det foregår mye forskning på psilocybin (virkestoffet i bl.a. fleinsopp), medisinsk bruk er allerede godkjent i enkelte land og flere vil garantert komme til.

med det tempoet norge har med ting, skjer det neppe i vår levetid.Alle skal prøve ut ting før oss..

UtakknemligDiva
Skrevet

misliker du det fordi DU har en selvstendig mening eller bare fordi det er forbudt? 

Jeg er selv nysgjerrig og har mulighet til å gjøre når jeg vil, jeg vil bare være klar. Har ikke turt enda pga medisinen jeg bruker, jeg er ikke sikker, finner for mye forskjellig info på nett, men det skal egentlig ikke være farlig. Jeg trenger bare ikke ta den den dagen jeg evt prøver. Det er ikke for jevnlig bruk. 

stjernestøv
Skrevet
UtakknemligDiva skrev (Akkurat nå):

misliker du det fordi DU har en selvstendig mening eller bare fordi det er forbudt? 

Jeg er selv nysgjerrig og har mulighet til å gjøre når jeg vil, jeg vil bare være klar. Har ikke turt enda pga medisinen jeg bruker, jeg er ikke sikker, finner for mye forskjellig info på nett, men det skal egentlig ikke være farlig. Jeg trenger bare ikke ta den den dagen jeg evt prøver. Det er ikke for jevnlig bruk. 

Kunne tenk meg og prøvd men liker ikke å være rar i hodet og kroppen, blir vel det da. 

UtakknemligDiva
Skrevet
stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Kunne tenk meg og prøvd men liker ikke å være rar i hodet og kroppen, blir vel det da. 

Du vet ikke fø du har prøvd. Selve rusen trenger ikke være behagelig, men hva du opplever. Jeg likte IKKE sånn jeg følte meg på thc. Jeg tok også en ganske stor dose til å være en ikke-bruker, 11,5mg som jeg spiste. Men opplevelsen var interessant, og jeg innså at jeg fremdeles hadde noe i underbevisstheten som jeg trodde jeg hadde lagt bak meg. 
Med det tempoet som er i legemiddelindustrien, forstår jeg at folk vil gå litt egne veier. En medisin skal utprøver i årevis før du bytter til en ny medisin med nye år uten bedring. Så har vi andre ting, som det tar et århundre å få i gang. 

UtakknemligDiva
Skrevet
Sakura skrev (9 timer siden):

Sopp til rusmiddel og Psykisk helse👎 

fortsett å vær kjedelige, ikke mitt problem

stjernestøv
Skrevet
UtakknemligDiva skrev (1 minutt siden):

Du vet ikke fø du har prøvd. Selve rusen trenger ikke være behagelig, men hva du opplever. Jeg likte IKKE sånn jeg følte meg på thc. Jeg tok også en ganske stor dose til å være en ikke-bruker, 11,5mg som jeg spiste. Men opplevelsen var interessant, og jeg innså at jeg fremdeles hadde noe i underbevisstheten som jeg trodde jeg hadde lagt bak meg. 
Med det tempoet som er i legemiddelindustrien, forstår jeg at folk vil gå litt egne veier. En medisin skal utprøver i årevis før du bytter til en ny medisin med nye år uten bedring. Så har vi andre ting, som det tar et århundre å få i gang. 

Ok. Nei vet jo ikke det men vil ikke ha skremmende opplevelser og det kan man vel få? Nei det gir vel ikke alltid en rus man håper på. 

UtakknemligDiva
Skrevet (endret)
stjernestøv skrev (18 minutter siden):

Ok. Nei vet jo ikke det men vil ikke ha skremmende opplevelser og det kan man vel få? Nei det gir vel ikke alltid en rus man håper på. 

Skal man bli bedre må man tåle at ting er ubehagelig. Nå har jeg miksede meninger om rus og psyke, jeg vet ikke om det er nødvendig egentlig å måtte bruke et rusmiddel for å bli bedre, man skal også klare uten. Men jeg tror at man kan innse ting, kanskje få sortert litt fortere ved å ta det en gang. 
For min del er hver nye opplevelse en ro for sjelen. Jeg katastrofetenker det meste før jeg har prøvd. Noen ting vet jeg ikke bør prøves, og har ikke tenkt prøve.

Endret av UtakknemligDiva
stjernestøv
Skrevet
UtakknemligDiva skrev (2 minutter siden):

Skal man bli bedre må man tåle at ting er ubehagelig. Nå har jeg miksede meninger om rus og psyke, jeg vet ikke om det er nødvendig egentlig å måtte bruke et rusmiddel for å bli bedre, man skal også klare uten. Men jeg tror at man kan innse ting, kanskje få sortert litt fortere ved å ta det en gang. 
For min del er hver nye opplevelse en ro for sjelen. Jeg katastrofetenker det meste før jeg har prøvd. Noen ting vet jeg ikke bør prøves, og har ikke tenkt prøve.

Ok, på heroin ser det jo ut som man blir helt vekke, lurer på hvordan det er. Jeg tåler nok ikke ubehaget en rus gir. 

Skrevet
stjernestøv skrev (2 timer siden):

Ok, på heroin ser det jo ut som man blir helt vekke, lurer på hvordan det er. Jeg tåler nok ikke ubehaget en rus gir. 

Man får en sterk ro som brer seg i hele kroppen. Det skyter ut i armer og bein. Selv synes jeg ikke den rusen var så digg, så ble med den ene gangen. Ikke sant at hvis man først setter et skudd så blir man hekta. 

Jeg har vært på sopptur og det ble bare krøll. Vi gjorde så mye rart og endte opp på glattcelle. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (5 minutter siden):

Man får en sterk ro som brer seg i hele kroppen. Det skyter ut i armer og bein. Selv synes jeg ikke den rusen var så digg, så ble med den ene gangen. Ikke sant at hvis man først setter et skudd så blir man hekta. 

Jeg har vært på sopptur og det ble bare krøll. Vi gjorde så mye rart og endte opp på glattcelle. 

Ok, ja det ser jo ut som de bare døser vekk, som narkose? Bra du ikke ble hekta. 

Ja man gjør vel mye rart i den tilstanden. 

Skrevet
stjernestøv skrev (6 minutter siden):

Ok, ja det ser jo ut som de bare døser vekk, som narkose? Bra du ikke ble hekta. 

Ja man gjør vel mye rart i den tilstanden. 

Ja litt som narkose. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...