stjernestøv Skrevet 3. april Skrevet 3. april Glitter skrev (Akkurat nå): Ja litt som narkose. Aha da er det ikke noe for meg. 0 Siter
Glitter Skrevet 3. april Skrevet 3. april stjernestøv skrev (4 minutter siden): Aha da er det ikke noe for meg. Ikke meg heller. 1 Siter
psykedeliker Skrevet 3. april Skrevet 3. april Glitter skrev (7 timer siden): Jeg har vært på sopptur og det ble bare krøll. Vi gjorde så mye rart og endte opp på glattcelle. Det er derfor man skal bruke erfarne folk som veiledere. 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 3. april Skrevet 3. april psykedeliker skrev (30 minutter siden): Det er derfor man skal bruke erfarne folk som veiledere. Mener du at nesten alle kan ha utbytte av psykedelika? Er det noen som bør styre unna? 0 Siter
psykedeliker Skrevet 3. april Skrevet 3. april Worrisome_plenty skrev (1 minutt siden): Mener du at nesten alle kan ha utbytte av psykedelika? Er det noen som bør styre unna? Ja, flere burde prøve psykedelia, det er veldig effektivt mot Vondt I Viljen™ og andre varianter av fastlåste holdninger og inngrodde tankemønstre. Men som med alle andre rusmidler bør man ikke bruke det som substitutt eller erstatning for annen behandling av alvorlige psykiske lidelser. 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 3. april Skrevet 3. april Har salvie divinorum blitt prøvd i terapi? Jeg tenker den korte trippen er å foretrekke heller en noe som varer i timer. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 3. april Skrevet 3. april Worrisome_plenty skrev (8 minutter siden): Har salvie divinorum blitt prøvd i terapi? Det brukes som røkelse i ritualer, for de som foretrekker den (selv)terapiformen. 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 3. april Skrevet 3. april UtakknemligDiva skrev (12 timer siden): fortsett å vær kjedelige, ikke mitt problem Kjedelig å være ruset på hage soppen. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 3. april Skrevet 3. april Sakura skrev (13 minutter siden): Kjedelig å være ruset på hage soppen. Har du fleinsopp i hagen? 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 3. april Skrevet 3. april (endret) psykedeliker skrev (32 minutter siden): Har du fleinsopp i hagen? Soppen som kommer om høsten på plenen/hagen? Endret 3. april av Sakura 0 Siter
psykedeliker Skrevet 3. april Skrevet 3. april Sakura skrev (1 minutt siden): Vokser ikke de på plenen om sommeren? Hva som vokser på din plen vet du best selv. 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 3. april Skrevet 3. april psykedeliker skrev (1 minutt siden): Hva som vokser på din plen vet du best selv. Ja, er ikke min plen fles område. 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 3. april Skrevet 3. april (endret) psykedeliker skrev (10 minutter siden): Hva som vokser på din plen vet du best selv. Slåttesopp som vokser på plenen mulig hos meg? den er lik på fleinsopp? Endret 3. april av Sakura 0 Siter
psykedeliker Skrevet 3. april Skrevet 3. april Sakura skrev (5 minutter siden): Slåttesopp som vokser på plenen mulig hos meg? den er lik på fleinsopp? Slåttesopp er ikke det samme som fleinsopp. 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 4. april Skrevet 4. april Worrisome_plenty skrev (På 3.4.2026 den 14.27): Har salvie divinorum blitt prøvd i terapi? Jeg tenker den korte trippen er å foretrekke heller en noe som varer i timer. Den oppfører man seg bare rart av. I tillegg kan man bli veldig dårlig. Kan hende jeg husker feil. Eller om det har med dose å gjøre. Jeg hadde en kompis som snakket om det da jeg bodde et annet sted i 2012..på youtube lå det videoer 1 Siter
Gjest Sakura Skrevet 4. april Skrevet 4. april psykedeliker skrev (På 3.4.2026 den 16.10): Slåttesopp er ikke det samme som fleinsopp. Ok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.