AnonymBruker Skrevet 2. april Skrevet 2. april Drømmeautomat skrev (15 minutter siden): Lamictal gjorde ikke meg mer irritabel. Tvert imot var det den beste psykiatriske medisinen jeg noensinne har tatt. Hindret depresjoner og gjorde humøret mitt ellers jevnere også. Ingen bivirkninger etter opptrappingen, helt til jeg dessverre fikk et utslett som gjorde at jeg måtte slutte. Ble rådet av både fastlege og psykiater til å aldri ta medisinen igjen, dessverre. Hvor lenge hadde du gått på medisinen når du fikk utslettet? Anonymkode: 3e7f8...ea7 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 2. april Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor lenge hadde du gått på medisinen når du fikk utslettet? Nesten et år tenker jeg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. april Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (14 timer siden): 400 mg; er ikke det ganske høyt/mye? Jeg skal visstnok opp til 100 mg. Bruker Litium også. Anonymkode: 3e7f8...ea7 Jeg hadde ikke effekt før jeg kom opp i 500 mg. Da forsvant også AnonymBruker skrev (14 timer siden): 400 mg; er ikke det ganske høyt/mye? Jeg skal visstnok opp til 100 mg. Bruker Litium også. Anonymkode: 3e7f8...ea7 jeg hadde ikke god nok effekt før jeg kom opp på 500 mg. Da forsvant også irritasjonen og aggressiviteten Anonymkode: 93947...e39 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.