Vendi Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden For meg begynner påska i dag. Skal ingenting spesielt i påska, men ønsker alle en fin høytid hvor dere får gjort alt dere ønsker dere. God mat, skiturer, hyttekos, ja hva enn det måtte være 🥰 3 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Takk for det og samme til deg 🥰🐣 Her blir jeg bare alene og synes egentlig det ikke er noe kjekt. Håper dere andre nyter. God påske 🐣 Anonymkode: 1ee11...1df 0 Siter
Fru2020 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden God påske🐥🐤 Vi skal ha hjemmepåske. Får noen besøk her og så skal vi ut på noen besøk. Men viktigst av alt er å rydde boden😝 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden God påske ! 🐣 Påska for meg begynte i palmehelga. Vi er på fjellet. Sønnen til samboer var her i palmehelga, sønnen min kom i går. Yngstedatteren min kommer i dag. Eldstedatteren min og hennes samboer kommer i morgen. Vi har hatt mye sol, men har også fått mye nysnø, så skiføret er perfekt. Det kjøres opp løyper hele tiden. Koser meg max Kom akkurat inn fra skitur nå. 2 Siter
Vendi Skrevet 41 minutter siden Forfatter Skrevet 41 minutter siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Takk for det og samme til deg 🥰🐣 Her blir jeg bare alene og synes egentlig det ikke er noe kjekt. Håper dere andre nyter. God påske 🐣 Anonymkode: 1ee11...1df Så leit å høre. Jeg håper du likevel klarer å finne på noe ok å gjøre for deg selv ❤️ 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 37 minutter siden Skrevet 37 minutter siden Vendi skrev (3 minutter siden): Så leit å høre. Jeg håper du likevel klarer å finne på noe ok å gjøre for deg selv ❤️ Takk ❤️ Anonymkode: 1ee11...1df 0 Siter
𝚂 𝚔 𝚢 Skrevet 24 minutter siden Skrevet 24 minutter siden God påske ja 😊 Jeg skal heller ikke noe spesielt i påska, men satser på å få noen rolige dager med god mat og en og annen tur kanskje. 1 Siter
Vendi Skrevet 7 minutter siden Forfatter Skrevet 7 minutter siden 𝚂 𝚔 𝚢 skrev (15 minutter siden): God påske ja 😊 Jeg skal heller ikke noe spesielt i påska, men satser på å få noen rolige dager med god mat og en og annen tur kanskje. Høres egentlig ut som min plan for påska Koselig å se deg her inne igjen, forresten ❤️ Synes det er en stund siden sist. 0 Siter
Vendi Skrevet 3 minutter siden Forfatter Skrevet 3 minutter siden Nicklusheletida skrev (54 minutter siden): God påske ! 🐣 Påska for meg begynte i palmehelga. Vi er på fjellet. Sønnen til samboer var her i palmehelga, sønnen min kom i går. Yngstedatteren min kommer i dag. Eldstedatteren min og hennes samboer kommer i morgen. Vi har hatt mye sol, men har også fått mye nysnø, så skiføret er perfekt. Det kjøres opp løyper hele tiden. Koser meg max Kom akkurat inn fra skitur nå. Høres ut som en aktiv og hyggelig påskefri Jeg kan huske fra mine yngre dager at påska var forbundet med ski, sol og snø. Blant annet var jeg på påskeleir hvert år en periode med andre ungdommer fra en menighet jeg gikk i den gangen. Gode minner som kom fram nå 0 Siter
Vhanja Skrevet akkurat nå Skrevet akkurat nå I dag har jeg hatt kaffebesøk av ei god venninne. Vi har skravlet, spist kake og drukket kaffe. Veldig hyggelig. I morgen skal samboer og jeg kose oss med lammestek og musserende vin. Så resten av påsken blir bare avslapping. Sove ut, godt å spise, godt og drikke og masse gaming! Og kanskje en tur her og der i finværet. God påske, alle! 🐣 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.