Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
Skrevet
Vendi skrev (3 timer siden):

Høres ut som en aktiv og hyggelig påskefri :) Jeg kan huske fra mine yngre dager at påska var forbundet med ski, sol og snø. Blant annet var jeg på påskeleir hvert år en periode med andre ungdommer fra en menighet jeg gikk i den gangen. Gode minner som kom fram nå :)

Nå har yngstedatteren kommet. Jeg lagde hjemmelaget pizza og åpnet en flaske vin. Det førte til mye skravling om gamle dager som samboeren min stakkars måtte høre på. Godt han er voksen og tar det pent. Selv om faren til ungene mine og jeg hadde et dårlig / vekslende forhold de siste årene, så er det alle de spennende reisene  og gode stundene de husker best. Ble mye fliring av gamle episoder. Jeg tror ungene mine har reist og opplevd mer enn de fleste har opplevd i løpet av et langt liv. Det er godt å høre at de er enige i dette og at det er det som har festet seg. Pga av dette snakker alle 3 ungene bedre engelsk enn en gjennomsnittsbefolkningen,  vil jeg påstå. Så alt har ikke vært negativt med deres eventyrer av en far :) Sånn ble denne kvelden. Koselig :) Nå har alle trukket seg tilbake med hver sin mobil eller tv. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sakura skrev (21 minutter siden):

God påske🐣

Endelig kom det litt sol i ettermiddag her jeg bor🌤️

Skrevet
Sakura skrev (27 minutter siden):

Endelig kom det litt sol i ettermiddag her jeg bor🌤️

Det er deilig da. Her jeg bor har det vært skikkelig guffent i dag, med regn, sludd, og temperaturer helt ned i 1+. Litt kontrast til hvordan det var her om dagen med sol og temperaturer over 10+.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...