Gå til innhold

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Hvorfor er det folk som kjefter mye? Har lurt noen ganger på om det kommer av frykt de har inne i seg, eller er det sinne? Hvorfor så sinte da? Er det en del av personligheten? Min far har kjeftet mye i livet sitt og min mann og, men min mann har roet seg med det og det er bra. Tror det var etter han leste åndelige bøker og det er jo bra for min del, men ikke lett å vokse opp for ungene med en sint far. Forstår ikke at noen kan være så sinte hele tiden, jeg fikk mye kjeft når jeg var syk. Det var jo bare å ta seg sammen. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Hvorfor er det folk som kjefter mye? Har lurt noen ganger på om det kommer av frykt de har inne i seg, eller er det sinne? Hvorfor så sinte da? Er det en del av personligheten? Min far har kjeftet mye i livet sitt og min mann og, men min mann har roet seg med det og det er bra. Tror det var etter han leste åndelige bøker og det er jo bra for min del, men ikke lett å vokse opp for ungene med en sint far. Forstår ikke at noen kan være så sinte hele tiden, jeg fikk mye kjeft når jeg var syk. Det var jo bare å ta seg sammen. 

Min far og farfar kjeft og var mye sint og sur, kjenner meg igjen ikke lett vokse opp med en slik far. 

Anonymkode: f01b6...ce4

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Min far og farfar kjeft og var mye sint og sur, kjenner meg igjen ikke lett vokse opp med en slik far. 

Ok ja det er vel mange som kjefter og er sint, tenker bare på min fars oppvekst og den var jo ikke god. Det må ha preget han og gjorde vel han til den personen han ble. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nå er det begge to død det er lenge siden nå. 

Skrevet
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Ok ja det er vel mange som kjefter og er sint, tenker bare på min fars oppvekst og den var jo ikke god. Det må ha preget han og gjorde vel han til den personen han ble. 

Jeg kom borti anonym og svarte meg selv, min far og farfar hadde ikke så god oppvekst de heller. Er nok noe i det du skriver om din far. 

stjernestøv
Skrevet
Sakura skrev (6 minutter siden):

Nå er det begge to død det er lenge siden nå. 

Var det du som skrev det? Ja min bestefar var en stor drittsekk og min bestemor var heller ikke god selv om meg og henne hadde et godt forhold, vi hadde våre diskusjoner om barneoppdragelse. Hun var kristen og det stod i bibelen at man skal tukte den man elsker, for noe vrøvl. 

stjernestøv
Skrevet
Sakura skrev (3 minutter siden):

Jeg kom borti anonym og svarte meg selv, min far og farfar hadde ikke så god oppvekst de heller. Er nok noe i det du skriver om din far. 

Ja de ble vel sånn pga oppveksten og det er rart for når man er voksen er man fri og kan velge selv, eller er det ikke så lett? Er det personligheten? 

Skrevet
stjernestøv skrev (2 timer siden):

Var det du som skrev det? Ja min bestefar var en stor drittsekk og min bestemor var heller ikke god selv om meg og henne hadde et godt forhold, vi hadde våre diskusjoner om barneoppdragelse. Hun var kristen og det stod i bibelen at man skal tukte den man elsker, for noe vrøvl. 

Ja, det var meg🙂jeg hadde verdens beste mamma og hennes familie🥰men en stor drittsekk av en far. 

stjernestøv
Skrevet
Sakura skrev (2 minutter siden):

Ja, det var meg🙂jeg hadde verdens beste mamma og hennes familie🥰men en stor drittsekk av en far. 

Ja det er rart at så to ulike folk kan finne hverandre, min mamma har alltid vært snill og mild. verre med min far, han er svak nå da så syns synd på han. 

Skrevet (endret)
stjernestøv skrev (2 timer siden):

Ja de ble vel sånn pga oppveksten og det er rart for når man er voksen er man fri og kan velge selv, eller er det ikke så lett? Er det personligheten? 

Ja, barndomen har mye og si for hvordan voksenlivet kan bli tror jeg. 

Endret av Sakura
stjernestøv
Skrevet
Sakura skrev (1 minutt siden):

Ja, barndomen har mye og si for vorden voksenlivet blir tror jeg. 

Ja det er vel det som former folk men vil ikke si jeg ble formet av min oppvekst, jo hadde jo angst og nerver men ble ikke sint. 

Skrevet (endret)
stjernestøv skrev (7 minutter siden):

Ja det er rart at så to ulike folk kan finne hverandre, min mamma har alltid vært snill og mild. verre med min far, han er svak nå da så syns synd på han. 

Foreldrene mine var veldig ulike på alle måter de fant hverandre. Du må tilgi din far ikke sikkert han mente og være slik🙂

Endret av Sakura
stjernestøv
Skrevet
Sakura skrev (6 minutter siden):

Foreldrene mine var veldig ulike på alle måter de fant hverandre. Du må tilgi din far ikke sikkert han mente og være slik🙂

Har tilgitt han ja, har du tilgitt din far? 

Skrevet

Far min han var snill som et lam ute blant folk og pottesur hjemme. Alle sa til min mamma så hyggelig mann du har. 

Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Har tilgitt han ja, har du tilgitt din far? 

Ja, han kunne jo være snill og morsom far min. 

stjernestøv
Skrevet
Sakura skrev (Akkurat nå):

Ja, han kunne jo være snill og morsom far min. 

Det er bra. Min far var veldig sosial og fremstod bra utad. 

Skrevet (endret)
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Det er bra. Min far var veldig sosial og fremstod bra utad. 

Likt som med min far og farfar. 

Endret av Sakura
stjernestøv
Skrevet
Sakura skrev (1 minutt siden):

Likt som med min far. 

Ja folk så vel på dem som omgjengelige og greie. 

Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ja folk så vel på dem som omgjengelige og greie. 

Ja. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke. De har kanskje ingen andre måter å deale med sine negative følelser på. Min mor kjeftet mye, kjenner også min ex kjeftet mye og hatt andre kjærester som kjefter og er aggressive. 

Kjeftingen til moren min gjorde at jeg fikk en sperre. Jeg klarer ikke kjefte klarer ikke å bli sint. Fordi da hørtes jeg ut som henne. Så jeg klarer ikke bli sint eller kjefte, skjer ikke om jeg prøver, mister stemmen rett og slett 😕

Anonymkode: fb387...64d

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...