Worrisome_plenty Skrevet 3. april Skrevet 3. april Jeg ble kjeftet huden full mange ganger under oppveksten. Min mor var svært labil. Hun har blitt bedre med alderen, men jeg ble hundset som barn. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. april Forfatter Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vet ikke. De har kanskje ingen andre måter å deale med sine negative følelser på. Min mor kjeftet mye, kjenner også min ex kjeftet mye og hatt andre kjærester som kjefter og er aggressive. Kjeftingen til moren min gjorde at jeg fikk en sperre. Jeg klarer ikke kjefte klarer ikke å bli sint. Fordi da hørtes jeg ut som henne. Så jeg klarer ikke bli sint eller kjefte, skjer ikke om jeg prøver, mister stemmen rett og slett 😕 Anonymkode: fb387...64d Ja syns det er litt rart at noen er så sinte og kjefter mye, må jo komme fra en plass. Jeg har vanskelig for å kjefte jeg og, er vel mer lik min mor. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. april Forfatter Skrevet 3. april Worrisome_plenty skrev (1 time siden): Jeg ble kjeftet huden full mange ganger under oppveksten. Min mor var svært labil. Hun har blitt bedre med alderen, men jeg ble hundset som barn. Er nok mange som har opplevd det ja, sinte folk altså. Men kan jo ikke være en god følelse det heller. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.