AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Noen som har kunnskap om spørsmålet i overskriften? Man må vel være såpass alvorlig dårlig at man er nær ved å dø? Lurer på om behandler bare forsøkte skremme meg med det eller om det faktisk er reelt. (Blodprøvene jeg tok var fine og jeg er ikke undervektig så skulle tro at jeg er milevis unna å få noe sonde). Anonymkode: 81154...8aa 0 Siter
Sokk Skrevet 38 minutter siden Skrevet 38 minutter siden AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Noen som har kunnskap om spørsmålet i overskriften? Man må vel være såpass alvorlig dårlig at man er nær ved å dø? Lurer på om behandler bare forsøkte skremme meg med det eller om det faktisk er reelt. (Blodprøvene jeg tok var fine og jeg er ikke undervektig så skulle tro at jeg er milevis unna å få noe sonde). Anonymkode: 81154...8aa Jeg tenker du bør fokusere mindre på et slags «maktspill» med behandler (dette virker litt som regresjon, at du blir dårligere av å være på tvang), og mer på hva du kan gjøre for å bli bedre. Finn frem den voksne i deg og gjør en egeninnsats. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 26 minutter siden Skrevet 26 minutter siden Du spør så du skal få bekreftet tankene du har om deg selv og for å få oppmerksomhet. Du har opprettet masse tråder og er lett gjenkjennelig. Anonymkode: 3a5be...b62 0 Siter
frosken Skrevet 25 minutter siden Skrevet 25 minutter siden AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Noen som har kunnskap om spørsmålet i overskriften? Man må vel være såpass alvorlig dårlig at man er nær ved å dø? Lurer på om behandler bare forsøkte skremme meg med det eller om det faktisk er reelt. (Blodprøvene jeg tok var fine og jeg er ikke undervektig så skulle tro at jeg er milevis unna å få noe sonde). Anonymkode: 81154...8aa Jeg tenker som @Sokk. Du har surret deg inn i et slags maktspill med behandlere, og jeg lenger du roter deg inn i den labyrinten, jo vanskeligere er det å komme seg ut igjen. På et eller annet tidspunkt kommer du til å bli gitt tilbake ansvaret for deg selv, siden du ikke er psykotisk. Forhåpentligvis holder avdelingen ut med deg lenge nok til at du frivillig går med på å ta mer ansvar selv, men dette kan også ende med at du skrives ut pga at man ser at den regressive tendensen øker og at innleggelsen dermed kan virke skadelig på lang sikt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.