AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden ChatGPT I bunn og grunn handler mye av dette om mangel på empati og respekt for andre. Anonymkode: 3f57d...12a 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hvorfor starter du enda en ny tråd om dette temaet? Er det ikke nok med alle de andre du holder gående? Hva slags nye svar forventer du i denne tråden? Anonymkode: 9b3ad...c84 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Fordi livet og mennesker er ikke rettferdige. Anonymkode: d4747...2ff 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Kanskje det kunne passet bedre om du fikk deg en dagbok i dagbokforumet og skrev ned dine tanker der? Anonymkode: f1dd7...2ab 1 Siter
Lady HM Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): ChatGPT I bunn og grunn handler mye av dette om mangel på empati og respekt for andre. Anonymkode: 3f57d...12a Og noen ganger blir mennesker behandlet på en måte de selv mener er dårlig, fordi de får en reaksjon på deres egen måte å oppføre seg på. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 44 minutter siden Skrevet 44 minutter siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Kanskje det kunne passet bedre om du fikk deg en dagbok i dagbokforumet og skrev ned dine tanker der? Anonymkode: f1dd7...2ab Dette syns jeg var en god ide. Noen ganger hjelper det å få satt ord på tankene og skrive de ned. Å få luftet litt av det en går og baler med oppi hodet. Anonymkode: d78dc...567 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29 minutter siden Skrevet 29 minutter siden Lady HM skrev (32 minutter siden): Og noen ganger blir mennesker behandlet på en måte de selv mener er dårlig, fordi de får en reaksjon på deres egen måte å oppføre seg på. Så du mener de ikke blir det eller at de fortjener det? Anonymkode: 3f57d...12a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27 minutter siden Skrevet 27 minutter siden De som blir mobbet fortjener å bli mobbet? Anonymkode: 3f57d...12a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27 minutter siden Skrevet 27 minutter siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Kanskje det kunne passet bedre om du fikk deg en dagbok i dagbokforumet og skrev ned dine tanker der? Anonymkode: f1dd7...2ab Dagobok? Anonymkode: 3f57d...12a 0 Siter
wizwazwoz Skrevet 25 minutter siden Skrevet 25 minutter siden (endret) 1 minute ago, AnonymBruker said: De som blir mobbet fortjener å bli mobbet? Anonymkode: 3f57d...12a Nei, aldri Endret 25 minutter siden av wizwazwoz . 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 25 minutter siden Skrevet 25 minutter siden AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Fordi livet og mennesker er ikke rettferdige. Anonymkode: d4747...2ff Det er sant! Anonymkode: 3f57d...12a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25 minutter siden Skrevet 25 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dagobok? Anonymkode: 3f57d...12a Et forum som ikke er tilgjengelig for deg siden du aldri skriver med nick. Dessuten må du ha skrevet 75 innlegg med nicket ditt for å få tilgang. Anonymkode: 9b3ad...c84 0 Siter
nachnoo Skrevet 17 minutter siden Skrevet 17 minutter siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så du mener de ikke blir det eller at de fortjener det? Anonymkode: 3f57d...12a Noen ganger kan det være slik. En kvinne jeg kjenner mener at hun ble negativt behandlet av foreldre og søsken. Jeg ble spurt om å hjelpe familien. Jeg kunne ikke se at hun ble behandlet annerledes enn andre - altså at det var hennes følelse, men ikke reelt. Det hender også at noen har en oppførsel/væremåte som fortjener en negativ tilbakemelding. Ikke alltid ser personen at det er fortjent og oppfatter seg dårlig behandlet. Et sted jeg jobbet var det en ansatt som stort sett kom for sent på jobb- 15-45 minutter. Avdelingsleder tok det opp med ham og sa at om det ikke bedret seg, ville han som et første tiltak bli trukket i lønn. Han reagerte med å melde henne til Direktøren for trakassering. 0 Siter
Lady HM Skrevet 13 minutter siden Skrevet 13 minutter siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så du mener de ikke blir det eller at de fortjener det? Anonymkode: 3f57d...12a AnonymBruker skrev (7 minutter siden): De som blir mobbet fortjener å bli mobbet? Anonymkode: 3f57d...12a Nei, det er ikke det jeg sier. Men et eksempel kan være et menneske som ïkke klarer å oppføre seg skikkelig i sosiale settinger, som forteller videre ting som man får vite i fortrolighet eller er generelt grenseløs. Andre mennesker orker da ikke å forholde seg til denne personen, og det kan hende at vedkommende ikke får invitasjoner til ting eller at den ikke bli inkludert som de andre. Vedkommende dette skjer med, vil ofte oppfatte dette som at de blir behandlet dårlig av de andre, mens de bare forsøker å skjerme seg selv mot denne personen. Og ingen fortjener å bli mobbet, men alt man kaller mobbing er ikke nødvendigvis mobbing. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 13 minutter siden Skrevet 13 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): ChatGPT I bunn og grunn handler mye av dette om mangel på empati og respekt for andre. Anonymkode: 3f57d...12a Jeg er enig med chat gpt at dette kan være tilfelle. Men det kan gå begge veier. Av og til er det den som føler seg dårlig behandlet som mangler empati og respekt for andre. Faktisk så synes jeg ofte det går den veien. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.