AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg lurer på hva man kan spørre om å få laget til middag? Sykehuset jeg tilhører lager typisk husmanskost til vanlig, er det f.eks mulig å få taco, wok eller annet? Anonymkode: 42371...87b 0 Siter
wizwazwoz Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Sykehus tilpasser vel ved allergier osv men hvis du vil velge retter tror jeg du må bruke Foodora 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden wizwazwoz skrev (Akkurat nå): Sykehus tilpasser vel ved allergier osv men hvis du vil velge retter tror jeg du må bruke Foodora Sykepleieren sa at hvis det var noe spesielt jeg hadde lyst på så gikk det an å gi beskjed om det til kjøkkenet. Anonymkode: 42371...87b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sykepleieren sa at hvis det var noe spesielt jeg hadde lyst på så gikk det an å gi beskjed om det til kjøkkenet. Anonymkode: 42371...87b Da må du nesten høre med sykepleieren om hva du kan bestille. Anonymkode: 2712b...088 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Min mann er vegetarianer og fikk vegetarmat på både somatisk og psykiatrisk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 9 minutes ago, AnonymBruker said: Jeg lurer på hva man kan spørre om å få laget til middag? Sykehuset jeg tilhører lager typisk husmanskost til vanlig, er det f.eks mulig å få taco, wok eller annet? Anonymkode: 42371...87b Hva er galt med husmannskost? Anonymkode: a0542...6e8 1 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg har minus lam. For jeg liker ikke lam. Da jeg lå en måned på somatisk var jeg ganske tynn og hadde dårlig matlyst. Da fikk jeg ønskekost. Fikk en meny hvor jeg kunne velge ulike retter til ulike dager. Feks lasagne, kjøttdeig og spagetti og pølse og potetmos. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.