AnonymBruker Skrevet 8. april Skrevet 8. april On 4/6/2026 at 6:11 PM, AnonymBruker said: Finnes mange på SoMe som gjør det. Noen på vennelisten din? Anonymkode: 94c7a...5ab Har ikke SoMe, men synes ikke det er så rart om noen ikke tror at en klarte å lande på månen med mennesker i 1969, det er jo egentlig helt utrolig, se hvor vanskelig det er i 2025 så bare tenk hvor mye mer primitiv teknologi og alt var på den tiden At verdensrommet er fake blir jo å dra teoriene litt langt selvsagt Anonymkode: f42fc...bd5 0 Siter
psykedeliker Skrevet 8. april Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Har ikke SoMe, men synes ikke det er så rart om noen ikke tror at en klarte å lande på månen med mennesker i 1969, det er jo egentlig helt utrolig, se hvor vanskelig det er i 2025 så bare tenk hvor mye mer primitiv teknologi og alt var på den tiden Ja, få høre nå! Hvor primitiv var teknologien i 1969 egentlig? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. april Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (19 timer siden): Her er en som tror jorden er flat, og at verdensrommet ikke eksisterer. Og han er astrolog! https://www.facebook.com/skykula Anonymkode: 94c7a...5ab Det er umulig at en astrolog ikke tror på verdensrommet. De opererer med nettopp stjerner og planeter! Anonymkode: 5a2e3...351 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. april Skrevet 9. april 17 hours ago, psykedeliker said: Ja, få høre nå! Hvor primitiv var teknologien i 1969 egentlig? Jeg er ikke konspirasjonsteoretiker, sier bare at noen teorier kan gi mening på overflaten. Vet du hvor vanskelig det er å sende folk til månen. og tilbake, i live. Det er ikke lett, selv i 2026 er det en utfordring. Anonymkode: f42fc...bd5 0 Siter
Grendel Skrevet 9. april Skrevet 9. april (endret) AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg er ikke konspirasjonsteoretiker, sier bare at noen teorier kan gi mening på overflaten. Vet du hvor vanskelig det er å sende folk til månen. og tilbake, i live. Det er ikke lett, selv i 2026 er det en utfordring. Anonymkode: f42fc...bd5 Jeg skjønner at det er mulig å tro at måneferden var juks. Det er faktisk utrolig at de fikk det til. (Men jeg tror på det). Jeg synes det er på linje med å tro at Israel sto bak 9/11. Det er en ganske paranoid og dårlig informert teori, men teorien er ikke rett frem umulig. Jeg kan ikke forstå at noen ikke tror på verdensrommet. Jeg kan ikke forstå at noen tror på flat jord. Endret 9. april av Grendel 0 Siter
Grendel Skrevet 9. april Skrevet 9. april Ekstra skrev (På 8.4.2026 den 14.53): Det er jo ganske ufattelig at verdensrommet er uendelig stort. Om det er det 😅🫣. Men hvis ikke - hva er bak der? Det er umulig å se for seg noe uendelig, men det er vel egentlig ikke noe rart med det? Er det rart at tallrekka ikke slutter? 0 Siter
Ekstra Skrevet 9. april Skrevet 9. april Grendel skrev (4 timer siden): Det er umulig å se for seg noe uendelig, men det er vel egentlig ikke noe rart med det? Er det rart at tallrekka ikke slutter? Nei, absolutt ikke så rart som med verdensrommet. Verdensrommet er for meg noe fysisk/reelt, mens en tallrekke er abstrakt. 1 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 10. april Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Anonymkode: 94c7a...5ab Herrejævel for noen dumme nek! 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.