AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Nå er jeg veldig desperat...jeg har akkurat blitt avsluttet hos DPS for traumebehandling...poliklinisk...jeg fikk diagnosene "tilbakevendende deppresiv lidelse , moderat episode og PTSD...Jeg selv føler at det er alvorlig depresjon... jeg fikk med meg solian mot angst og depresjon, men etter bivirkninger har jeg sluttet med den... jeg har tidligere prøvd i kortere perioder zyprexa mot tenkekjør, men kun i sporadisk...jeg lurer på : kan fast bruk av zyprexa i lav dose virke mot angst og depresjon? Anonymkode: 1d8c7...3e4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden https://www.felleskatalogen.no/medisin/pasienter/pil-zyprexa-zyprexa-velotab-orifarm-678830 Anonymkode: 5084e...163 0 Siter
wizwazwoz Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det kan nok virke mot det ja, du må bare prøve. Det er helt individuelt hvordan man reagerer 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nå er jeg veldig desperat...jeg har akkurat blitt avsluttet hos DPS for traumebehandling...poliklinisk...jeg fikk diagnosene "tilbakevendende deppresiv lidelse , moderat episode og PTSD...Jeg selv føler at det er alvorlig depresjon... jeg fikk med meg solian mot angst og depresjon, men etter bivirkninger har jeg sluttet med den... jeg har tidligere prøvd i kortere perioder zyprexa mot tenkekjør, men kun i sporadisk...jeg lurer på : kan fast bruk av zyprexa i lav dose virke mot angst og depresjon? Anonymkode: 1d8c7...3e4 Hvorfor får du ikke mer hjelp i poliklinikk? Anonymkode: cae90...a49 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.