AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg bruker 200mg lamictal mot depresjon...for et år siden brukte jeg 210mg, og var mindre deprimert ( men samtidig var livet lettere og jeg hadde behandler og mindre problemer i livet)... jeg var på trinn 14 når jeg brukte Lamictal 200mg , men det jeg lurer på : Kan så små dosejusteringer på 10mg utgjøre en forskjell på hvor deprimert man er?? Anonymkode: 808e5...13b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg bruker 200mg lamictal mot depresjon...for et år siden brukte jeg 210mg, og var mindre deprimert ( men samtidig var livet lettere og jeg hadde behandler og mindre problemer i livet)... jeg var på trinn 14 når jeg brukte Lamictal 200mg , men det jeg lurer på : Kan så små dosejusteringer på 10mg utgjøre en forskjell på hvor deprimert man er?? Anonymkode: 808e5...13b Hva betyr trinn 14? Anonymkode: a59d0...a6c 0 Siter
nachnoo Skrevet 40 minutter siden Skrevet 40 minutter siden Når man bruker Lamictal, bør man måle serumkonsentrasjon og dosere etter denne pluss klinisk respons. Ingen kan påstå at 5% mer ikke betyr noe, men jeg synes det er litt rart. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 37 minutter siden Skrevet 37 minutter siden nachnoo skrev (2 minutter siden): Når man bruker Lamictal, bør man måle serumkonsentrasjon og dosere etter denne pluss klinisk respons. Ingen kan påstå at 5% mer ikke betyr noe, men jeg synes det er litt rart. Så når jeg (ikke min tråd) har startet opp på Lamictal og gått fra 25-50-75-100 mg nå nettopp så bør jeg ta blodprøve? Legen har ikke nevnt dette. Hva bør den ligge på? Bp2-depresjon. Anonymkode: a59d0...a6c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 37 minutter siden Skrevet 37 minutter siden nachnoo skrev (2 minutter siden): Når man bruker Lamictal, bør man måle serumkonsentrasjon og dosere etter denne pluss klinisk respons. Ingen kan påstå at 5% mer ikke betyr noe, men jeg synes det er litt rart. Så når jeg (ikke min tråd) har startet opp på Lamictal og gått fra 25-50-75-100 mg nå nettopp så bør jeg ta blodprøve? Legen har ikke nevnt dette. Hva bør den ligge på? Bp2-depresjon. Anonymkode: a59d0...a6c 0 Siter
nachnoo Skrevet 24 minutter siden Skrevet 24 minutter siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Så når jeg (ikke min tråd) har startet opp på Lamictal og gått fra 25-50-75-100 mg nå nettopp så bør jeg ta blodprøve? Legen har ikke nevnt dette. Hva bør den ligge på? Bp2-depresjon. Anonymkode: a59d0...a6c Når du har brukt 200mg i minst en uke, bør du ta blodprøve. Konsentrasjonen bør være 20-40 mikromol/liter. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18 minutter siden Skrevet 18 minutter siden nachnoo skrev (4 minutter siden): Når du har brukt 200mg i minst en uke, bør du ta blodprøve. Konsentrasjonen bør være 20-40 mikromol/liter. Takk. Legen sa ingenting om at jeg skal ytterligere opp. Er det vanligst å bruke 200 mg ? Anonymkode: a59d0...a6c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.